تهرانگردی، تفریحات تهران

شهربازی های تهران ؛ شیرجه در تفریح و خوش گذرانی

۸
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شهربازی پارک ارم از وسیع‌ترین شهربازی های تهران به شمار می‌رود. بعد از پارک ملت مشهد، دومین پارک وسیع ایران محسوب می‌شود.
تور یک روزه تهران گردی

لباس‌های بیرونی‌تان را بپوشید. شهربازی های تهران منتظرتان هستند. شهربازی ها پای ثابت گردش و تفریح در شهرها هستند. الان هم که تابستان از راه رسیده و بهترین زمان برای خوش‌گذرانی است. معطل چه هستید؟ با دوست، رفیق یا خانواده‌تان هماهنگ کنید و هرچه زودتر برای یک روز مفرح و شاد، برنامه‌ریزی کنید. شهر بازی‌ها مهم هستند. چون هم اهالی شهر در آن تفریح می‌کنند و هم جاذبه گردشگری شهرها برای گردشگران شهرهای دور هستند. تا جایی که بعضی از شهربازی‌ها مثل دیزنی لند، خودشان به قطب گردشگری تبدیل شده‌اند. این شهربازی ها سالانه میلیون‌ها نفر بازدیدکننده دارند.

بزرگترین و هیجان انگیزترین شهربازی دنیا دیزنی لند است و در بیشتر شهرها و کشورهای دنیا شعبه دارد. شهربازی های وطنی به شور و هیجان دیزنی لند نیستند. با این حال بازدید از آنها لذت بخش و خاطره انگیز است. ما در مجله گردشگری دلتا فهرستی از شهربازی های تهران را برای شما آماده کرده‌ایم. بعضی از این شهربازی ها سرپوشیده هستند. بنابراین تابستان و زمستان نمی‌شناسند و در هر فصل از سال می‌توانید به آنها مراجعه کنید و لذت ببرید. بعضی نیز روباز هستند و رفتن به آنها و برنامه ریزی کردن برایشان به شرایط آب و هوایی، اقلیمی و فصلی مربوط است.

شهربازی پارک ارم

شهربازی پارک ارم وسیع‌ترین مجموعه شهربازی در پایتخت است. بعد از پارک ملت مشهد، دومین پارک وسیع ایران محسوب می‌شود. شهربازی پارک ارم از ۳ بخش مختلف تشکیل شده است. بیش از ۷۰ نوع وسیله بازی دارد. دریاچه هشت هکتاری، یکی دیگر از جذابیت های این دریاچه به شمار می‌رود. باغ وحش ارم که بزرگترین باغ وحش تهران است، نیز در این مجموعه قرار دارد. یعنی همه چیز دست به دست هم داده‌اند تا هیجان و تفریح را در کنار هم تجربه کنید و یک روز خوش برای خودتان و اطرافیان‌تان بسازید. بیشتر فضای پارک ارم، روباز است. با این حال قلعه سحرآمیز مجموعه سرپوشیده‌ای است که در دل شهربازی پارک ارم قرار دارد. بنابراین در هر فصل از سال می‌توانید راهی شهربازی پارک ارم شوید. شهربازی پارک ارم در غرب تهران قرار دارد.

شهربازی های تهران

شهربازی سرزمین عجایب

این شهربازی از خوب‌های شهربازی در پایتخت به شمار می‌رود و نام دیگرش واندرلند است. سرپوشیده است و از آنجا که در مرکز تجاری قرار دارد، در دل افراد زیادی جا باز کرده است. شهربازی سرزمین عجایب در مرکز تیراژه، در محدوده صادقیه قرار دارد.

دنیای بازی چمران

دنیای بازی چمران یا شهربازی چمران همانی است که بولینگ عبدو را نیز در دل خود جای داده است. قدیمی است و افراد زیادی دوستش دارند. شهربازی چمران در خیابان شریعتی قرار دارد.

شهربازی تیراژه ۲

این شهربازی در شرق تهران آماده است تا یک روز رویایی برای‌تان رقم بزند. شهربازی تیراژه ۲ در اتوبان امام علی قرار دارد.

شهربازی ژوپیتر

این شهربازی یکی از تازه‌های عرصه شهربازی در پایتخت به شمار می‌رود و هنوز شهرت پیدا نکرده است. اسباب بازی‌های این مجموعه بسیار جدید است. شهربازی ژوپیتر در بزرگراه ستاری و بالای فروشگاه افق کوروش قرار دارد.

شهربازی فانلند

این شهربازی در مجتمع تجاری الماس قرار دارد و جدید و نوساز محسوب می‌شود. این شهربازی برای ساکنان شمال شهر گزینه مناسبی به شمار می‌رود. شهربازی فانلند در پاسداران قرار دارد.

شهربازی فاین تایم

این شهربازی در مجموعه ارگ تجریش قرار دارد. سرپوشیده است و نسبتاً جدید به شمار می‌رود. شهربازی فان تایم در ابتدای میدان تجریش و خیابان سعدآباد قرار گرفته است.

شهربازی هایپرسان (خورشید)

این شهربازی حدود ۶۰ نوع بازی دارد و برای کودکان و نوجوانان هیجان انگیز به نظر می‌رسد. شهربازی هایپرسان در بزرگراه آزادگان قرار دارد.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ اسفند ۱۴۰۰ در ۰:۲۵ ق٫ظ

  2. فروزش

    ۱۲ تیر ۱۳۹۸ در ۷:۳۷ ب٫ظ

    عکسشم ادمو شاد میکنه چه برسه به خبرش

    پاسخ

  3. روزبهاني

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۷:۱۵ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

  4. علی فرجی

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۲:۰۰ ب٫ظ

    کاشک ،مقداری هم در خصوص درجه امنیت جانی مردم در استفاده از این دستگاهها می نوشتید چون در سالهای گذشته شاهد حوادثی بوجود اومد که بعدشم دنبال مقصر یا مقصرین میگشتند..
    در مجموع مقاله خوبی بود

    پاسخ

  5. پرهام

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۱ ق٫ظ

    به نظر من ارم از پارک مشهد بزرگتر است
    هرجفتشونو من رفتم

    پاسخ

  6. فرامرزی

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۴ ق٫ظ

    بسیار جالب بود

    پاسخ

  7. زارع

    ۹ تیر ۱۳۹۸ در ۶:۵۷ ب٫ظ

    چه قدر جالب و هیجان انگیز بود

    پاسخ

  8. سلیمی

    ۹ تیر ۱۳۹۸ در ۶:۵۵ ب٫ظ

    استفاده کردیم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…