دکوراسیون داخلی

ساخت کتابخانه مدرن در خانه

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این گزارش ایده های زیبایی برای ساخت کتابخانه مدرن به شما پیشنهاد خواهیم کرد.
ساخت کتابخانه مدرن

داشتن کتابخانه‌ای زیبا و جذاب حتی برای افرادی که کتابخوان نیستند هم ممکن است جالب باشد، زیرا فضای ایجاد شده نه تنها برای قرار دادن کتاب، بلکه برای چیدمان وسایل تزیینی نیز بسیار کاربردی است. در این گزارش از مجله دلتا به نقل از سایت ستاره قصد داریم چند مدل از کتابخانه‌های جذاب را به شما معرفی کنیم.

کتابخانه‌های مدرن انواع گوناگونی دارند و اغلب با مواد چوبی و فلزی ساخته می‌شوند، بنابراین شما می‌توانید بسته به سبک دکوراسیون داخلی خانه، اتاق خواب یا اتاق کار خود، بهترین نمونه‌ی آن را انتخاب کنید.

مدل کتابخانه

در دنیای امروز، طراحی‌های مدرن و البته خلاقانه‌ای توسط برخی از طراحان به بازار عرضه شده که زیبایی بی‌نظیری را برای خانه‌ها به ارمغان می‌آورند.

۲- ساخت کتابخانه مدرن با ترکیب پلکان 

اگر جای اضافه برای ساخت کتابخانه ندارید، می‌توانید با استفاده از فضاهایی مانند قسمت زیر پله‌، بهترین کتابخانه مدرن را برای خانه‌تان بسازید.

ساخت کتابخانه مدرن

۳- کتابخانه دیواری با طرح هندسی

اگر مجموعه کتاب بزرگی دارید، قطعاً به چیزی بزرگ‎تر از زیرپله نیاز خواهید داشت. در این شرایط می‌توانید از کتابخانه‌های دیواری با طرح‌های هندسی استفاده کنید.

۴- کتابخانه در اتاق خواب

اگر از کتاب خواندن قبل از خواب لذت می‌برید، حتماً دوست دارید همه‌ی کتاب‌های مورد علاقه‌تان در اتاق خواب‌تان باشد تا به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. برای طراحی کتابخانه در این فضا لازم نیست که از دیوارهای متعدد استفاده کنید، بلکه می‌توانید با استفاده از یک دیوار مانند عکس زیر، کتابخانه‌تان را بسازید و این نمای زیبا را شکل دهید.

کتابخانه مدرن

۵- کتابخانه در دیوار اتاق نشیمن

البته که در ساخت خانه‌های معمولی، محل به‎خصوصی برای کتابخانه‌ها درنظر گرفته نمی‌شود، اما ساخت کتابخانه مدرن می‌تواند به سادگی بخشی از دکوراسیون خانه باشد. به‎عنوان مثال، این اتاق نشیمن زیبا را ببینید. این کتابخانه، در کنار آباژور و بافت رنگی زیبای اتاق، بسیار دیدنی و تاثیرگذار است.

کتابخانه

منبع: سایت ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…