دکوراسیون آشپزخانه

صندلی اپن آشپزخانه ؛ بهترین ها برای دکوراسیون داخلی

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
صندلی اپن آشپزخانه انواع مختلفی دارد.
صندلی اپن آشپزخانه

آشپزخانه یکی از فضاهای مهم خانه است؛ هم به خاطر اینکه اعضای خانواده برای صرف غذا دور هم جمع می‌شوند و هم اینکه این بخش وظیفه‌ی بسیار مهم و حیاتی در نوع زندگی، سلامتی و تغذیه اهالی خانه دارد؛ بنابراین دکوراسیون آن و نوع چیدمان این محیط بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از سایت ساختمانچی در دکوراسیون آشپزخانه وسیله‌ها و ابزارهای بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرند که یکی از مهمترین آنها استفاده از صندلی‌های مناسب کنار اُپن است.

از این رو در گزارش امروز قصد داریم تا شما را با انواع صندلی‌ها و چهارپایه‌های مورد استفاده برای آشپزخانه‌ی اُپن آشنا کنیم.

متاسفانه امروزه بخش زیادی از مردم در خانه‌ها و آپارتمان‌های کم متراژ زندگی می‌کنند و همین عامل باعث شده که بسیاری از افراد سراغ خرید میز و صندلی ناهارخوری نروند. برای چنین افرادی استفاده از فضای آشپز خانه های اپن  و گذاشتن صندلی‌های مناسب آن بسیار قابل توجه  است.

با این وجود دیگر در آپارتمان‌های کوچک و خانه‌های تنگ و تاریک نیازی به استفاده از میز ناهارخوری نیست؛ بلکه به راحتی می‌توانید با طراحی آشپزخانه به صورت اُپن، فضای اتاق نشیمن و آشپزخانه را با یکدیگر ادغام کرده و با چیدن صندلی‌هایی در اطراف آن، مکانی مناسب برای صرف غذا و یا نوشیدن قهوه فراهم کنید.

 صندلی اپن آشپزخانه چیست؟

صندلی اُپن معمولاً یک صندلی بلند است که مکانی مناسب برای نشستن پشت کانتر آشپزخانه را فراهم می‌کند. این مدل صندلی انواع مختلفی دارد که در ادامه گزارش به برخی از آنها می‌پردازیم.

صندلی اپن ساده

این نوع صندلی‌های ساده یکی از پرطرفدارترین صندلی‌ها در بازار هستند که با ظاهر ساده و در عین حال زیبای خود جلوه‌ی بی‌نظیری را به آشپزخانه‌ها می‌بخشند. این صندلی‌ها در دو مدل پایه کوتاه و پایه بلند در بازار موجود است.

صندلی اپن آشپزخانه

صندلی اپن چرخان

صندلی اُپن چرخان یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب و خرید صندلی است، زیرا با استفاده از آن دیگر نیازی نیست هر بار صندلی را از زیر کانتر بیرون بکشید. این صندلی‌ها علاوه بر راحتی که برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کنند، هیچ‌گونه آسیبی نیز روی پارکت‌های خانه و آشپزخانه‌ی شما ایجاد نمی‌کنند، زیرا با حالت چرخشی این صندلی‌ها، شما هیچ نیازی به جابه جا کردن آن‎ها نخواهید داشت.

صندلی اپن چرخان

صندلی اپن بار

اگر محیط خانه شما فضای کافی برای گذاشتن میز ناهارخوری دارد و نیازی به استفاده از اپن به‌عنوان میز ناهارخوری ندارید، به راحتی می‌توانید از صندلی‌های بار برای کناره‌های اپن خود استفاده کنید.

این صندلی‌های زیبا و شیک محیط مناسبی را برای صرف نوشیدنی‌ها یا مطالعه‌های کوتاه مدت به وجود می‌آورند.

صندلی اپن

صندلی اپن جک دار

جک دار بودن یا نبودن صندلی‌های اپن، یکی از شاخه‎های اصلی تمایز و تفاوت مابین این نوع از صندلی‌ها است. صندلی‌های اپن غالباً از تخته‌های بسیار محکمی ساخته می‌شوند و عمر مفید بالایی دارند. یکی از مزیت‌های مهمی که صندلی‌های جک دار دارند این است که می‌توان با استفاده از آن‎ها ارتفاع مورد نیاز با قامت هر فرد را تنظیم کرد.

انواع صندلی اپن

صندلی اپن فلزی

اگر دوست دارید که از مبلمان و صندلی‌های استیل و فلزی در آشپزخانه‌ی خود استفاده کنید، می‌توانید صندلی‌های فلزی برای اُپن خانه‌تان انتخاب کنید. این صندلی‌ها به صورت چهارپایه ای، صندلی فلزی پشتی بلند و یا پشتی کوتاه در بازار موجود است.

صندلی جک دار اپن

صندلی اپن چوبی

چوب یکی از متریال‌های مورد علاقه‌ی اغلب مردم است که فضای خانه را گرم و صمیمی نشان می‌دهد. مخصوصاً اگر کفپوش آشپزخانه از جنس پارکت چوبی باشد، انتخاب این صندلی‌ها کار کاملاً درستی است.

دکوراسیون آشپزخانه

یک نظر

  1. رجب نسب

    ۲۱ مهر ۱۳۹۸ در ۱:۴۰ ب٫ظ

    سلام
    از این صندلی که عکسشو گذاشتید خوشم اومده شما این صندلی رو دارید؟ قیمت چند؟
    آدرستون کجا میشه اگه محبت بفرماید ممنون میشم

    اگه نداریدشما از کجا این صندلی روتهیه کردیدبرای طراحی فضای ساختمان

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…