کار در منزل ؛ ۳ پیشنهاد کم هزینه

۴
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خیلی‌ها دوست دارند در خانه بمانند و یک کسب و کار خانگی را اداره کنند، اگر شما هم به دنبال کار در منزل با هزینه کم هستید، این مطلب را بخوانید.
کار در منزل

آیا شما دوست ندارید یک درآمد ثابت یا درآمد متغیر نسبتاً خوب داشته باشید بدون این‌که از خانه‌تان خارج شوید؟ تغییر سبک زندگی به دلیل افزایش کاربران شبکه‌های اجتماعی و لزوم استفاده از اینترنت، در اکثر جوانب زندگی و در کنار افزایش هزینه‌های زندگی باعث شده تا ایده کار در منزل به صورت جدی دنبال شود. این چند ایده کارآفرینی را بخوانید، شاید شغل آینده‎تان را پیدا کردید.

۱- مسئول شبکه های اجتماعی

این روزها بیشتر مردم اطلاعات خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به دست می‌آورند. به نحوی که جست‎وجو در گوگل جای خود را به جست‎وجوی هشتگ داده است. با داشتن یک گوشی هوشمند می‌توانید کار در منزل را شروع کنید، البته فراموش نکنید که  نوشتن یک نقشه راه مشخص برای شخصیت کانالی که می‌خواهید مدیریت یا راه‌اندازی کنید، بسیار ضروری است.

۲- تایپ فایل های صوتی

اگر اندکی حوصله و مهارت وارد کردن اطلاعات به برنامه و تایپ آن را داشته باشید، این شغل می‌تواند برای شما پول‎ساز باشد. درست است که در عصر حاضر همه سعی می‌کنند کارهای مربوط به تایپ و داده هایشان را خودشان انجام دهند اما هنوز هم سیل عظیمی از افراد هستند که فقط با قلم و کاغذ راحت هستند و به یک تایپیست یا کارشناس ورود (word) داده نیاز دارند.

۳- ویرایش و نمونه‌خوانی

تعداد زیادی از نویسندگان به دلیل کمبود وقت و گرفتاری‌های شغل دوم و سوم خود نیاز به ویراستارانی دارند تا محتوای کتاب‌ها و مقالات چاپی و الکترونیکی آنان را ویرایش کنند. هم اکنون  ویراستاران مستقل بسیاری وجود دارند که بسیاری از آن‌ها هم خدمات ویرایش و هم نویسندگی را انجام می‌دهند، بنابراین ذکر تعداد دقیق  آن‌ها کاری دشوار است و افراد مسلط به دستور زبان بسیار  مورد نیاز هستند. می‌توانید با مراجعه به یکی از سایت‌های مرتبط، یا با برقراری تماس با کارگزاران وبلاگ‌ها و مجلات بزرگ، شغلی مناسب در زمینه‌ی ویراستاری بیابید.

 

۴ دیدگاه

  1. صحرایی

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۱ ق٫ظ

    سلام
    تو کل دنیا اینترنت و کارهای اینترنتی جای ویژه ای تو کارها و زندگی روزمره دارند
    اما باید بازارهای اینترنتی مدیریت بشن
    و جدای اینها
    فرهنگ سازی و آگاهی بخشیدن به مردم برای جلوگیری از کلاهبرداری خیلی مهمه

    پاسخ

  2. دانش

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ در ۹:۴۵ ق٫ظ

    سلام

    پیشنهاد بسیار عالی برای افرادی که جویای کار دور کاری هستند
    درود بر شما

    پاسخ

  3. هاتف

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ در ۹:۰۲ ق٫ظ

    پیشنهاد خوبی است

    پاسخ

  4. مهدی فراهانی

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ در ۶:۵۱ ق٫ظ

    مطلب مفیدی بود.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…