سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری دلتا در اشتغال‌زایی

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرمایه‌گذاری 200 میلیون دلاری دلتا در اشتغال‌زایی

پوریا کهنسال، مدیر معاملات آژانس مسکن ۵ در همایش ماهانه دلتا که روز دوشنبه ۴ دی ماه برگزار شد، ضمن تبریک به همکاران خود به نکته ای اشاره کردکه جالب توجه بود.

به گفته کهنسال، هر دولتی برای ایجاد یک شغل مجبور است حدود ۴۰۰ هزار دلار هزینه کند که با توجه به این که در کل مجموعه دلتا، حدود ۵۰۰ نفر مشغول به کار هستند، این مساله به معنای سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری دلتا در جهت اشتغالزایی کشور است.

وی با اشاره به سابقه فعالیت محمد تقوی، مدیر عامل دلتا، از او به عنوان «کارآفرین بزرگ» یاد کرد که فعالیت های گسترده وی در حوزه اقتصاد و اشتغال شایسته تقدیر است.

کهنسال با اشاره به این که نزدیک به ۱۰۰ نفر در دفتر مرکزی دلتا مشغول به کار هستند گفت: این افراد با تخصص ها و تحصیلات عالی در دپارتمان های مختلف وظیفه پشتیبانی آژانس های دلتا را بر عهده دارند.

مدیر معاملات آژانس ۵ ، شکل دادن به «فرهنگ مدرن معاملات املاک» توسط محمد تقوی را یکی دیگر از عملکردهای مهم این کارآفرین برتر برشمرد و گفت: وی برای اولین بار در ایران، سیستم معاملاتی را تغییر داد و مکانیزم کار آژانس های املاک را دگرگون نمود؛ به این ترتیب که آژانس ها از وضعیت «سنتی» به صورت «دپارتمانی» تغییر شکل دادند و برای چند مشاور، یک مدیر تعیین شد و چند دپارتمان یک «پارت» را تشکیل داد و هرپارت هم مدیریت مستقل پیدا کرد.

به گفته کهنسال، این علمکرد تشکیلاتی همراه با تاکید همیشگی محمد تقوی بر عنصر «صداقت و پرهیز از دروغ گویی»، فرهنگی را در حوزه املاک و دلالی کشور جایگزین کرد که مبنای آن این جمله است: «در تجارت، نبود صداقت مساوی با شکست است»

مدیر معاملات آژانس ۵ افزود: وارد کردن مقوله آموزش به آژانس های املاک برای افزایش سطح آگاهی مشاوران و نیروهای معاملاتی از دیگر عملکردهای تاثیرگذار محمد تقوی بر حوزه املاک کشور بود.

پوریا کهنسال در پایان تاکید کرد: دلیل موفقیت ما این است که ضمن تبعیت کامل از این فرهنگ، اتحادی ایجاد کرده ایم که براساس آن همه همکاران در وهله اول طالب موفقیت مسکن ۵ هستند و موفقیت خودشان در اولویت بعدی است.

کهنسال تصریح کرد: در مسکن ۵ کسی دروغ نمی گوید و اگر کوچک ترین برخوردی بین افراد ایجاد شود فورا حل و فصل می شود.

یک نظر

  1. الهی

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۵:۰۸ ب٫ظ

    به به‌عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…