بازارهای کریسمس در اروپا

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بازارهای کریسمس در اروپا

بازارهای کریسمس به‌تدریج با شور و شعف به استقبال آغاز سال نو میلادی می‌روند. در این گزارش تصاویری از بازارهای زیبا و پرجنب‌و‌جوش کریسمس در شهرهای اروپا را انتخاب کرده‌ایم که می‌بینید.

بازار کریسمس شهر کلن – آلمان

مجله دلتا بازار کریسمس شهر کلن آلمان بازارهای کریسمس در اروپا

هر سال حدود چهار میلیون نفر از بازار زیبای کریسمس شهر کلن در کنار کلیسای این شهر (دُم) دیدن می‌کنند. این بازار از محبوب‌ترین بازارهای سراسر آلمان است. درکنار غرفه‌‌های گوناگون، ده‌ها برنامه نمایشی هم برای بازدیدکنندگان اجرا می‌شود.

بازار کریسمس شهر کراکوف – لهستان

مجله دلتا بازار کریسمس کراکوف لهستان بازارهای کریسمس در اروپا

این بازار در منطقه قدیمی شهر کراکوف قرار دارد.

بازار کریسمس شهر وین

مجله دلتا بازار کریسمس شهر وین اتریش بازارهای کریسمس در اروپا

اتریشاین بازار در بخش تاریخی شهر و در مقابل کلیسای شوتن قرار دارد. یکی از ویژگی‌های  مهم این بازار، آثار دست‌ساز بسیار جذاب و پرارزش هنری در غرفه‌های فروش آن است.

بازار کریسمس شهر بازل – سوییس

مجله دلتا بازار کریسمس بازل سوییس بازارهای کریسمس در اروپا

بازار کریسمس شهر بازل که بزرگ‌ترین بازار کریسمس سوییس به‌شمار می‌آید در میدان “بارفوسر” این شهر قرار دارد. این بازار به‌نوعی پرنورترین بازار کریسمس در سراسر اروپاست. ۱۸۰ غرفه در کنار هم قرار دارند که در مجموع کالاهای بسیاری را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

بازار کریسمس شهر استراسبورگ – فرانسه

مجله دلتا بازار کریسمس شهر استراسبورگ فرانسه بازارهای کریسمس در اروپا

این بازار کریسمس بیش از چهار قرن است که به استقبال سال نوی میلادی می‌رود و می‌توان گفت که قدیمی‌ترین بازار کریسمس در فرانسه است. غرفه‌های چوبی آن بسیار مشهورند و کالاهای متنوعی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

بازار کریسمس شهر بروژ (بروخه) – بلژیک

غرفه‌های بازار کریسمس شهر بروژ در منطقه “گروته مارکت” این شهر قرار دارد. این بازار کریسمس با حال‌و‌هوای شهر قدیمی بروژ هماهنگ است. حلقه چراغ‌ها با تاریک شدن هوا، فضایی رویایی به‌وجود می‌آورند. بازدیدکنندگان می‌توانند در اطراف بازار کریسمس با کالسکه‌های زیبا از مناطق مختلف شهر دیدن کنند.

بازار کریسمس شهر مادرید – اسپانیا

مجله دلتا بازار کریسمس شهر مادرید اسپانیا بازارهای کریسمس در اروپا

این بازار کریسمس هر سال در منطقه “پلازا مایور” شهر مادرید برپا می‌شود. اوج جشن‌های کریسمس در اسپانیا روز پنجم ژانویه است و هزاران گردشگر این مراسم را از نزدیک می‌بینند.

بازار کریسمس شهر لندن- انگلستان

مجله دلتا بازار کریسمس شهر لندن بازارهای کریسمس در اروپا

بازار کریسمس شهر لندن در هایدپارک این شهر برپا می‌شود. در بازار کریسمس شهر لندن برنامه‌های تفریحی بسیاری، چون چرخ‌وفلک‌های عظیم و اسکیت روی یخ برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

بازار کریسمس شهر یوتوبری – سوئد

مجله دلتا بازار کریسمس شهر یوتبری سوئد بازارهای کریسمس در اروپا

بازار کریسمس شهر یوتبری یا گوتنبرگ بزرگ‌ترین بازار کریسمس در سوئد است. در این بازار پنج میلیون چراغ، فضایی رویایی به‌وجود می‌آورند. خوراکی‌های مخصوص کشور سوئد و اجرای تئاتر و برنامه‌های موسیقی بخش‌هایی از مراسم بازار کریسمس در شهر یوتبری سوئد هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…