بازارهای مسکو ؛ زیبا اما گران!

۱۱
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آتریوم يكی از بهترين بازارهای مسکو برای گردشگران به شمار می‎رود. روبروی ايستگاه Kurskقرار گرفته است. لباس فروشی‎های متعدد و عطرفروشی و سوپرماركت از جمله امکانات این مرکز به شمار می‌رود. در كافی شاپ بزرگ آن هرشب كنسرت زنده موسيقی سنتی و پاپ اجرا می‎شود. هم خرید کنید هم کنسرت ببینید. بهتر از این چه می‌خواهید؟
بازار های مسکو

بازارهای مسکو برای سوغاتی خریدن چنگی به دل نمی‌زنند. مسکو شهر نسبتاً گرانی است. با توجه به قیمت‌ها در بازارهای خودمان، چندان برای خرید مناسب به نظر نمی‌رسند. با این حال، خرید کردن و ویترین گردی در مراکز خرید، یکی از تفریحات محبوب مسافران است. اینجا مهم‎ترین بازارهای مسکو را به شما معرفی می‌کنیم. از خرید برخی محصولات مثل عطر و لوازم آرایشی خودداری کنید. هم قیمت‌شان گران است و هم گاهی اجناس تقلبی نصیب‌تان می‌شود. سماور بخرید. بله، درست شنیدید. سماور متعلق به روس‌ها است. بد نیست یکی از آنها داشته باشید. عروسک‌های سنتی ماتریوشکا هم برای یادگاری خریدن جالب هستند.

بازار های مسکو

مرکز خرید متروپلیس

متروپلیس پر از مغازه‎های شیک،  با اجناس مدرن و زیباست. دسترسی راحت به ایستگاه مترو، مساحت زیاد مجموعه، وجود برندهای معروف، محبوبش کرده است. برندهای زارا، تامی هیلفیگر، اسپیریت منگو، لویس و … آنجا شعبه دارند. مغازه‌های کوچکی چون اچ اند ام (H&M)، نیولوک (Newlook)، و ریور آیلند (River Island) وجود دارند که این مجموعه را کامل می‌کنند. رستوران‌های معروف و فست‎فود‌های زنجیره مانند مک‌دونالد، کی. اف. سی، برگر کینگ و … نیز این مجموعه را دوست داشتنی‌تر کرده‌اند.

مرکز خرید ایکیا

از ایستگاه‎های متروی Rechnoi Vokzal  و Lyublino  و Tyopliy  می‎توان  به این فروشگاه ، دسترسی پیدا کرد. ایکیا یک فروشگاه زنجیره‎ای بین المللی است و تقریباً هر چیز، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می‌شود. ایکیا یکی از محبوب‌ترین بازارهای مسکو است.

3 80 بازارهای مسکو ؛ زیبا اما گران!

مرکز خرید پلوشاد

این مرکز خرید دقیقاً در مرکز مسکو، کنار میدان سرخ مسکو و همجوار میدان کاخ کرملین و کلیسای سنت باستیل قرار دارد. این مرکز خرید سه طبقه است. معماری جالبی دارد. برندهای معروف داخلی و خارجی آنجا شعبه دارند. بیشتر مغازه‌دارها به زبان انگلیسی مسلط هستند. این مرکز خرید برای تهیه مواد خوراکی مناسب نیست.

مرکز خرید آتریوم

آتریوم یکی از بهترین بازارهای مسکو برای گردشگران به شمار می‎رود. روبروی ایستگاه Kurskقرار گرفته است. لباس فروشی‎های متعدد و عطرفروشی و سوپرمارکت از جمله امکانات این مرکز به شمار می‌رود. در کافی شاپ بزرگ آن هرشب کنسرت زنده موسیقی سنتی و پاپ اجرا می‎شود. هم خرید کنید هم کنسرت ببینید. بهتر از این چه می‌خواهید؟

4 56 بازارهای مسکو ؛ زیبا اما گران!

مرکز خرید اوروپسکی

مرکز خرید اوروپسکی یکی از بهترین مراکز برای گشتن و دیدن ویترین‌ها است. نزدیک بودن مجموعه به ایستگاه مترو و مرکز شهر یکی از ویژگی‌های مثبت آن است. می‌توانید برندهای معتبر داخلی و خارجی و بسیاری از وسایل مورد نیاز خود را از این مجموعه شیک تهیه کنید. یک هایپرمارکت در طبقه اول وجود دارد.

1 102 بازارهای مسکو ؛ زیبا اما گران!

مرکز خرید اوچان

اوچان یک هایپرمارکت بسیار بزرگ است. بیشتر اهالی مسکو مواد غذایی مورد نیاز خود را از این مکان تهیه می‌کنند. یکی از دلایل پر رفت و آمد بودن این بازار، قیمت بسیار پایین اجناس است. لوازم خانگی، لوازم ورزشی، لوازم باغبانی، و هر آنچه را که نیاز داشته باشید، در این مکان پیدا می‌کنید. پس در یک کلام می‌توان گفت این مجموعه بزرگ، بهشتی از تمام وسایلی است که به فکرتان می‌رسد.

Gum یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای اصلی

فروشگاه زنجیره‌ای Gum بخش وسیعی از شرق میدان سرخ را تشکیل می‌دهد. این مجموعه قدیمی نمای یک قصر سلطنتی را دارد و سبک معماری قرن ۱۹ را به نمایش می‌گذارد. طبقات این مرکز خرید سه طبقه به وسیله پل به یکدیگر متصل می‌شوند. علاوه بر طراحی شیک، این مرکز خرید دارای برندهای معروف دنیا، اوت لت‌ها، فعالیت‌های فرهنگی جذاب، رستوران‌ها و کافه‌ها است.

۱۱ دیدگاه

  1. بهلولی

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۳ ب٫ظ

    ایجا دیگه سخته رفتن .. 🙂

    پاسخ

  2. مهدی فراهانی

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ در ۷:۳۸ ق٫ظ

    جالب بود.

    پاسخ

  3. شادمان

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۶:۲۵ ب٫ظ

    بسیار مفید

    پاسخ

  4. شادمان

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۶:۲۴ ب٫ظ

    جالب بود

    پاسخ

  5. هاتف

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۶:۱۷ ب٫ظ

    جهانگردی یکی از کارهای جذاب است

    پاسخ

  6. ماکان

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۵:۲۵ ب٫ظ

    بسیار زیبا و قشنگ بود.

    پاسخ

  7. سعیدرستمی

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۵:۲۵ ب٫ظ

    جذاب

    پاسخ

  8. مهدی مختاری

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۵:۰۷ ب٫ظ

    جذاب بود

    پاسخ

  9. شعبانی

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۵:۰۶ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

  10. بیگدلی

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۵:۰۶ ب٫ظ

    جذاب و زیبا

    پاسخ

  11. برزین

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ در ۴:۰۶ ب٫ظ

    معماری متفاوت و زیبا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…