بازارهای آنتالیا، بهشت عاشقان خرید

۱
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در بازارهای آنتالیا فروشنده دنبال مشتری راه نمی‌رود و هولش نمی‌کند. می‌توانید ساعت‌های زیادی در اوت لت بچرخید. از هر چیز چشم‌تان را گرفت، با خیال راحت پرو کنید و خریدی لذت بخش داشته باشید.
بازارهای آنتالیا

بازارهای آنتالیا برای عاشقان خرید، فریبنده است. هزاران فروشگاه لوکس و برندهای معروف، هوش از سر “خرید‌دوستان” می‌برد. برای همین به آنتالیا بهشت عاشقان خرید می‌گویند. آنتالیا مهم‌ترین مرکز گردشگری ترکیه است. تعداد زیادی ایرانی، هر سال به آنتالیا سفر می‌کنند. وسوسه خرید در کنار تفریحات ساحلی، قدرتمندترین انگیزه سفر به آنتالیا است. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چطور لذت‌بخش‌ترین خرید را در آنتالیا داشته باشید.

هر چقدر پول بدی همان قدر آش می‌خوری

آنتالیا تعداد زیادی مرکز خرید دارد. بازارهای آنتالیا جذاب هستند. تنوع زیاد، قیمت‌های گوناگون و ویترین‌های پر زرقوبرق دارند. همین‌ها دست گردشگران را در انتخاب باز می‌گذارد. با هر بودجه‌ می‌توانید در آنتالیا خریدی دلپسند داشته باشید. بازارهای آنتالیا از خیلی گران و لوکس تا خیلی ارزان به مشتری‌های‎شان خدمات می‌دهند.

در بازارهای آنتالیا بیش‌ از همه، پوشاک مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین پایه‌های اقتصاد ترکیه، تولیدی‌های پوشاکش است. کیست که دلش نخواهد از این پوشاک که شهرت جهانی دارد، داشته باشد؟ معمولاً ایرانی‌ها مراکز خرید ارزان آنتالیا را ترجیح می‌دهند. ما برای شما چند مرکز خرید آنتالیا را معرفی می‌کنیم. انتخاب اینکه از کدام‌شان خرید کنید کاملاً به خودتان و البته وضعیت جیب‌تان بستگی دارد.

این اوت لت‌های دوست داشتنی

اوت لت outlet می‌دانید چیست؟ به فروشگاه‌هایی که همیشه حراج دارند اوت‎ لت می‌گویند. در اوت لت‌ها با اجناسی روبه‌رو می‌شوید که رنگ‌بندی و سایزبندی متنوعی ندارند یا سایز و رنگ‌بندی‌شان کامل نیست. برای همین خیلی خیلی ارزان به فروش می‌رسند. تنوع اجناس این فروشگاه‌ها بالا است. برای همین سرگرم کننده هستند. مخصوصاً اینکه در بازارهای آنتالیا فروشنده دنبال مشتری راه نمی‌رود و هولش نمی‌کند. می‌توانید ساعت‌های زیادی در اوت لت بچرخید. از هر چیز چشم‌تان را گرفت، با خیال راحت پرو کنید و خریدی لذت‌بخش داشته باشید.

و اما سوال مهم! اوت لت آنتالیا کجاست؟ معروف‌ترین اوت لت آنتالیا اوت لت دیپو Deepo outlet است. در این مرکز خرید بیش از ۹۰ برند، شعبه دارند. اوت لت دیپو شبیه به یک قلعه قرون وسطایی نارنجی رنگ است. کلی فست‎فود و خوشمزه فروشی دارد. قیمت‌های این مرکز خرید، هوای جیب‌تان را دارد. از همه مهم‌تر، فاصله خیلی خیلی کمی تا فرودگاه آنتالیا دارد. به محض اینکه پای‌تان را از هواپیما روی زمین گذاشتید، می‌توانید به دیپو اوت لت بروید و با خرید، خودتان را خوشحال کنید.

بازارهای آنتالیا

آنتالیا میگروس؛ همه مدل، همه رقم

آنتالیا میگروس یکی دیگر از بازارهای آنتالیااست که محبوبیت جهانی دارد. دلیش هم این است که با هر قیمت می‌توانید در این بازار، خرید کنید. به آنتالیا میگروس M5 نیز می‌گویند. ۱۳۰ فروشگاه در این مرکز خرید قرار دارد. هم برندهای جهانی را می‌بینید و هم برندهای ترک. آسانسور با نمای پانورامای این بازار هم یکی از جذابیت ‌های آن است. اگر از خرید خسته شدید، می‌توانید به سینمای مجموعه بروید. غذافروشی و رستوران هم دارد. آن هم چه رستورانی! با چشم‌انداز زیبای دریای مدیترانه. زمین بازی کوکان هم یکی دیگر از جذابیت‌های این بازار است. همین‌ها ثابت می‌کند نباید سر زدن به این بازار را از دست بدهید.

جای خوب لوکس پسندها

بعضی‌ها خرید گران را دوست دارند. لوکس‌پسند هستند و چیزهای قیمت‌بالا چشم‌شان را می‌گیرد. آنتالیا برای این افراد هم بازار مخصوص در آستین دارد. مرکز خرید آنتالیم پریمیوم Antalium Premium Mall همان بهشت گران قیمتی است که دنبالش بودید. انواع پوشاک برند، کیف و کفش چرم و جواهرآلات، از محصولاتی است که می‌توانید از این بهشت بخرید. البته باید کارت بانکی پر و پیمانی همراه‌تان باشد. کافه و رستوران این مجموعه هم قیمت بالااست. البته به همان اندازه باکیفیت هم است. اگر سخت‌پسند هستید، آنتالیم پریمیوم همانی است که روح‌تان را در خرید جلا می‌دهد.

خرید خانه در آنتالیا

سواحل آنتالیا دلبرانه است. حالا فکرش را بکنید کنار همین سواحل، خانه‌ای از خودتان داشته باشید. هر روز صبح و ظهر و شب از خانه خودتان به دریای مدیترانه نگاه کنید. نسیم دریا صورت‎تان را نوازش دهد و آرامش را حس کنید. از آن گذشته با داشتن همین خانه دلپذیر؛ از مزایای دیگری مثل اقامت به شرط تمدید برخوردار شوید. می‌خواهید در این باره بیشتر بدانید؟ با سایت ملکی جهانی دلتا همراه باشید.

بازارهای آنتالیا

یک نظر

  1. فروتن

    ۷ خرداد ۱۳۹۸ در ۷:۱۸ ب٫ظ

    آنتالیا شهری جذاب ، آرام و دیدنی و با انواع تفریحات آبی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…