دیدنی های مسکو، زیبایی بی وقفه

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای تماشای دیدنی‎های مسکو، هرگز اسفند و فروردین را انتخاب نکنید. برف‌های زمستانی دارند آب می‌شوند. باران‌های بهاری هم می‌بارد. خیس شدن‎تان حتمی است.
دیدنیهای مسکو

مسکو بی‌وقفه زیبااست. همین آن را محبوب‌ کرده است. مسکو بزرگترین شهر روسیه و پایتخت این کشور است. دیدنی‎های مسکو بی‌شمار است. کلیساهای زیبا، موزه‌ها، کاخ‌ها و رودی که از وسط شهر می‌گذرد. مسکوی ۸۶۰ ساله در کنار رودخانه مسکوا قرار دارد. با حدود ۱۳ میلیون نفر جمعیت.

مسکو از سرزنده‌ترین و هیجان‌انگیزترین شهرهای اروپا است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید یکی از بهترین سیستم‌های متروی دنیا با ۱۸۵ایستگاه در این شهر قرار دارد. کاخ کرملین مقر حکومت روسیه است. این کاخ در مسکو قرار دارد. مسکو بزرگترین شهر اروپا و ششمین شهر پرجمعیت دنیا به شمار می‌رود.

کی بریم مسکو؟

تیر و مرداد بهترین زمان سفر به مسکو است. هوایش دل انگیز و دونفره است. البته مسکو در زمستان یکی از زیباترین شهرهای جهان است. اگر با سرما مشکل ندارید، زمستان مسکو را از دست ندهید. هزینه سفرتان هم ارزان‌تر تمام می‌شود. اسفند و فروردین را هرگز برای سفر انتخاب نکنید. برف‌های زمستانی دارند آب می‌شوند. باران‌های بهاری هم می‌بارد. خیس شدن‎تان حتمی است.

دیدنیهای مسکو

دیدنی‎های مسکو کدامند؟

مسکو شهر زیبا و بزرگی است. حتی گفته‌‌اند به تنهایی می‌تواند یک کشور باشد! معلوم است شهری که به خاطر بزرگی و زیبایی می‌تواند اندازه یک کشور باشد، کلی جاذبه گردشگری و جاهای دیدنی دارد. مسکو با کلیساها و موزه هایش هم مشهور است. بنابراین بیشترین وقت‎تان برای بازدید از این جاذبه‌ها سپری می‌شود. مسکو کافه های رویایی زیادی دارد. تفریح در کافه‌های بزرگ و کوچک این شهر را گوشه ذهن‎تان داشته باشید.

بازدید از دیدنی‎های مسکو در روز اول

در روز اول سفرتان به مسکو، یک‌راست خودتان را به میدان سرخ برسانید. میدان سرخ، اصلی‌ترین جاذبه مسکو و حتی روسیه به شمار می‌رود. از فضای اطراف میدان و چشم اندازهای تاریخی آن لذت ببرید. کلیسای سنت باسیل را ببینید. از مقبره لنین و جسد مومیایی شده او در کت و شلوار مشکی بازدید کنید. با گشت و گذار در راه‌روهای موزه تاریخ مسکو، غرق در شگفتی شوید. از فضای پارک الکساندرووسکی لذت ببرید. در خیابان آربات قدم بزنید. تمام این جاهای دیدنی مسکو نزدیک به هم قرار دارند. با پای پیاده و زمان بسیار کوتاهی می‌توانید خودتان را از یکی به دیگری برسانید.

بازدید از جاهای دیدنی مسکو در روز دوم

میدان سرخ، بزرگ است. بنابراین طبیعی است اگر به دو روز زمان برای بازدید از آن نیاز داشته باشید. در روز دوم سفرتان مجدد به میدان سرخ بروید. از قلعه رویایی کرملین که قلب تپنده حکومت روسیه است، بازدید کنید. کلیسای بشارت، کلیسای درمیشن، کلیسای فرشته و کلیسای کازان را ببینید. تئاتر بلشوی نیز یکی از مشهورترین جاهای دیدنی مسکو است. حیف است اگر از بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی جهان دیدن نکنید.

دیدنیهای مسکو

بازدید از جاهای دیدنی مسکو در روز سوم

در روز سوم سفرتان به مسکو راهی تپه‌های اسپرو شوید. این تپه‌ها برای روسی‌ها بسیار نوستالژیک است. در ادبیات روسیه نیز تجلی یافته. تپه‌های اسپرو حدود ۲۲۰ متر از سطح دریا بلندتر است. چون در حاشیه رود مسکوا قرار دارد، چشم اندازی رویایی و تماشایی از مسکو می‌دهد. بعد از آن راهی صومعه نوودویچی شوید. پس از آن از کلیسای مسیح منجی دیدن کنید. موزه پوشکین را ببینید. سپس راهی نگارخانه ترتیاکوف شوید.

بازدید از جاهای دیدنی مسکو در روز چهارم

در روز آخر سفرتان به مسکو از موزه نجوم دیدن کنید. بعد به پارک هنر مسکو بروید. این پارک بزرگترین موزه مجسمه سازی مسکو است که در فضای روباز قرار گرفته. این پارک به کافه تراس‌های بی‌نظیرش شهرت دارد. قایق سواری در رودخانه از دیگر جاذبه های پارک است. پارک گورکی از دیگر جاهایی است که باید ببینید. بهتر است در روز آخر سفر، ویترین گردی را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…