جالباسی های خلاقانه ؛عنصری زیبا در دکوراسیون منزل

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ساختن جالباسی‎های خلاقانه همواره کاری خاص و لذت‎بخش است.
جالباسی های خلاقانه

درست کردن جالباسی های خلاقانه در تمام فصول سال می‎تواند ایده‎ی جالبی باشد. جالباسی‎ها تاثیر بسیار زیادی در آرامش خانه دارند و می‎توانند ورودی‎های منازل را مزین کنند. در این گزارش قصد داریم شما را با چند نمونه از جالباسی های خلاقانه و کاربردی آشنا کنیم.

جالباسی های تاشو

وسایل تاشو، معجزه‎ای بزرگ برای دکوراسیون منازل کوچک است. تعدادی پروفیل قوطی‎شکل با تعدادی زانو و پیچ و پرچ، نتیجه‎اش می‎شود یک چوب لباسی تاشو مثل عکس زیر که در مواقع لزوم می‎توان، یکی یکی آن‎ها را باز و از آن‎ها استفاده کرد.

جالباسی های خلاقانه

جالباسی با صفحات کم ضخامت

این عکس هم یک نمونه‎ی دیگر از جالباسی‎های خلاقانه را به شما نشان می‎دهد. جالباسی‎هایی که از برش صفحات فلزی با ضخامت کم درست شده‎اند و یک لایه رنگ، تنها تزیینی است که دارند. این طرح با هزینه کمی به دست می‎آید و می‎تواند زیبایی آفرین باشد.

دکوراسیون

جالباسی های پشت دری

جالباسی‎ها می‎توانند از نوع پشت دری باشند، یعنی یک سری قلاب‎هایی که از پشت در آویزان شده‎اند تا شما بتوانید لباس‎ها و دیگر وسایل‎تان را روی آن آویزان کنید و به راحتی لباس‎ها را از جلوی چشم دور کنید.

دکوراسیون خانه

جالباسی های اتاق کودک

هنگامی که به سراغ انتخاب جالباسی برای خودتان می‎روید، به اتاق کودک‎تان هم فکر و برای آن‎ها هم جالباسی‎هایی را تهیه کنید تا بتوانند لباس‎های‎شان را طبقه‎بندی و نظم‎دهی کنند، مطمئناً ایده‎ای که در عکس زیر به نمایش گذاشته شده است، از هر ایده‎ی دیگری برای کودکان دلچسب‎تر و خواستنی‎تر است.

جالباسی های اتاق کودک

جالباسی هایی به شکل تنه درخت

 مراحل کار برای ساختن چنین جالباسی، خیلی ساده است، یک تنه‎ی درخت خشکیده مثل عکس زیر پیدا کنید و بعد از تمیز کردن آن، چوب‎ها را با مواد ضد عفونی کننده و ضد قارچ بپوشانید و دست آخر هم با یک قوطی رنگ آن را با توجه به دکوراسیون داخلی خانه‎تان رنگ آمیزی کنید.

دکوراسیون داخلی

جالباسی های پونزی

با کمی سلیقه و هنرمندی، جالباسی‎های‎تان می‎توانند تبدیل به آثار هنری شوند، درست مثل آنچه که در عکس دیده می‎شود. این جالباسی‎ها مثل پونزهایی هستند که ابعاد و اندازه‎ای بزرگ‎تر از آنچه که تصور می‎کنید، دارند و خیلی هم ساده و خلاقانه باعث شده‎اند که ظاهر دیوار خانه زیباتر باشد.

جالباسی در خانه

شلف ها و جالباسی ها

وقتی جالباسی ها می‎توانند با جاکفشی‎ها ترکیب شوند، چرا با عناصر دیگری مثل شلف‎ها ترکیب نشوند. یک صفحه فلزی را با دریل سوراخ کنید، تعدادی قلاب فلزی مثل آن چه که در عکس می‎بینید تهیه کرده و آن را زیر شلفی که به دیوار ورودی خانه‎تان نصب کرده‎اید، وصل کنید.

جالباسی

منبع: سایت چیدانه

برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه دکوراسیون به مجله دلتا مراجعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ آذر ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۴ ب٫ظ

    جالب بود

    پاسخ

  2. محمد آراسته فر

    ۱۹ تیر ۱۳۹۸ در ۲:۰۲ ب٫ظ

    بسار خلاقانه

    پاسخ

  3. دانشی

    ۲ خرداد ۱۳۹۸ در ۹:۲۸ ق٫ظ

    جالباسی

    پاسخ

  4. سیامک مودت

    ۲ خرداد ۱۳۹۸ در ۸:۴۴ ق٫ظ

    واقعا عالی بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…