خط عابر معلق برای حفظ جان عابران (+ویدئو)

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نقاشی های سه بُعدی نوعی از نقاشی هستند که با کمک ایجاد خطای دید در بیننده ،موجب می شوند تا فرد جسم دو بُعدی کشیده شده را به صورت واقعی و سه بُعدی ببیند و همین خاصیت اتفاقات جالبی را رقم میزند. در برخی کشورها از این هنر استفاده های جدیدی شده است.
نقاشی سه بُعدی

نقاشی های سه بُعدی بر اساس خطای چشم انسان طراحی می شوند،و زمانی که با جزییات کامل روی زمین یا کاغذ کشیده شوند، به هیچ وجه در نگاه اول قابل تشخیص با واقعیت نیست، وتنها هنگامی که زاویه دید فرد تغییر می کند، مجازی بودن آن ها پدیدار می شود.

نقاشی سه بعدی

هم اکنون ،ازنقاشی های سه بُعدی در ایران، بیشتر برای آگهی های تبلیغاتی ورزشی در ورزشگاه‎ها واستادیوم‎ها استفاده می شود،که نوع بسیار ساده آن است.

اما در کشورهایی که این هنر را ابداع کرده‎اند ،اخیرا علاوه بر استفاده‎های تفریحی وگردشگری به عنوان وسیله ای برای کمک به حل برخی از معضلات شهری هم استفاده شده است.و حالا می‎توان گفت که نقاشی های سه بُعدی در خدمت امنیت مردم قرار گرفته است.

نقاشی سه بعدی

در یکی از این موارد ،شرکت مسئول خط کشی خیابان با استفاده از اجرای نقاشی سه بُعدیِ خط عابر پیاده در یکی از خیابانهای اروپایی ،به کمک امنیت مردم آمده و باعث شده است تا خودرو ها با دیدن تصویر آن به‎طور ناخودآگاه ایستاده و‎ سپس با احتیاط کامل عبور کنند.

گزارش تصویری دیدنی از کاربرد نقاشی های سه بُعدی در خیابان برای شما فراهم کرده‎ایم که می بینید.

۲ دیدگاه

  1. ثابتی

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۳:۴۳ ب٫ظ

    انقدر این کار زیباست که ساعتها میشه محو این تصاویر شد.

    پاسخ

  2. مهدی چهاردولی (سعادتی)

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۲:۳۳ ب٫ظ

    خیلی خوب بود مخصوصا کوسه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…