هواپیماهای مسافربری کپسولی چگونه اند؟ (+ ویدئو)

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
به دلیل استفادۀ روزافزون از هواپیماهای مسافربری در زندگی بشر، طراحان صنایع هوایی در صدد برآمده اند تا، نوع جدیدی از هواپیماها را طراحی کنند که، به جای سیستم کابین وبدنه یکپارچه امروزین، از یک پرنده جدا وکابین های قابل تعویض تشکیل می شوند و می‎توانند تعداد بیشتری از افراد را جابه‎‎جا کنند.
هواپیماهای مسافربری

هواپیماهای قرن بیست و یکم یک به یک از راه می‎رسند و این صنعت پیشرفته را هر روز چند گام جلوتر می‎برند؛ دانشمندان علم پرواز در تازه‎ترین طراحی برای آیندۀ صنعت تولید هواپیماهای مسافربری پهن پیکر،نوعی جدید از کابین های کپسولی را مطرح کرده‎اند.

تصاویر به دست آمده نشان می‎دهد که، این پرندگان آهنین تا حدودی به قطار شبیه شده‎اند. برای دانستن چگونگی آن با ما همراه شوید.

هواپیماهای مسافربری

به گزارش مجله دلتا ،از آنجا که استفاده روزافزون از هواپیماهای مسافربری در زندگی بشر، برای جا‎به‎جاییِ سریع در قرن جدید، یک امر طبیعی وحیاتی به حساب می‎آید، به همین علت طراحان صنایع هوایی در صدد برآمده‎اند تا با ابداع نوع جدیدی از هواپیماها، که برخلاف مدل های امروزین به جای سیستم کابین وبدنۀ یکپارچه، از یک پرنده جدا وکابین های قابل تعویض تشکیل می‎شوند، تعداد بیشتری از افراد را جا‎به‎جا کنند.

در این طراحی مبتکرانه مسافران در فرودگاه مبدا ،مثل ایستگاه قطار،سوار کابین هایی به شکل کپسول می‎شوند که به ردیف پشت سر هم قرار گرفته‎اند، سرانجام هر سه کپسول با یک پرنده مادر به پرواز درمی‎آیند و به سوی مقصد حرکت می‎کنند. در فرودگاه مقصد نیز کپسول ها از هواپیما جدا شده و به ترتیب مثل واگن های قطار  به پایانه خروجی منتقل شده و مسافران از آن‎ها پیاده می‎شوند.

در این مورد گزارش تصویری تهیه شده که می‎بینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…