ساخت خانه با ۳۰۰۰۰ دَرِ بطری

۳
10
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تنها بودن، موجب خلاقیت ذهن الگا شده و نزدیک به  30 هزار دَرِ بطری را جمع کرده است. هم تفریح کرده، هم سرگرم شده و هم یک خانه برای خود ساخته که توجه‎ هر رهگذر را به خود جلب می‎کند.
ساختن خانه‌

ساخت خانه با دَرِ بطری توسط یک بانوی خلاق و هنرمند و در کشور روسیه انجام شده است.  یک خانم خوش‎ذوق، بعد از چندسال جمع کردن دَرِ بطری‎های آب و نوشابه، به منظور حفظ محیط زیست و جلوگیری از بازگشت این مواد غیرقابل‎بازیافت به چرخه طبیعت، از این وسایل بی‎مصرف و پر ضرر، یک خانه زیبا و دیدنی ساخته است.

ساختن خانه‌ با دَرِ بطری

خانم الگا کوستینا در سیبری زندگی می‎کند. سیبری، از رشته کوه‎های اورال تا اقیانوس آرام، امتداد یافته و حدود ۹۷۳۴ هزار کیلومترمربع وسعت دارد.

روستایی که خانم الگا در آن زندگی می‎کند، ساکنان کمی دارد، به‎طوری‎که فاصله‎ی این خانه تا خانه‎ی بعدی، حدود یک کیلومتر است و این فاصله‎ی خانه‎ها با یکدیگر می‎تواند دلیل داشتن اوقات زیاد تنهایی باشد. این تنها بودن، موجب خلاقیت ذهن خانم الگا شده و او را به یافتن یک راه‎حل برای سرگرم شدن واداشته است.

ساختن خانه‌ با دَرِ بطری

 خانم الگا نزدیک به ۳۰ هزار دَرِ بطری را جمع کرده است و با آن‎ها خانه‎ی خود را زیبا و تماشایی کرده است. در واقع، هم تفریح کرده، هم سرگرم شده و هم خانه‎‎ی خود را با دَرِ هزاران‎هزار بطری‎ زیبا و رنگانگ، تزیین کرده است که توجه‎ هر رهگذر را به خود جلب می‎کند.

نمای بیرونی خانه‌ی این زن بازنشسته،  با طرح‌های جالب و هنرمندانه مثل نقش گل، پروانه، طاووس، پرنده، درخت و طرح‎های هندسی تزئین شده است.

ساختن خانه‌ با دَرِ بطری

الگا تک‎تک درهای بطری را  با نیروی دست‎های خود و با چکش به دیوار چسبانده و از هیچ نوع ماشین برای به سر‎انجام رساندن این کار، استفاده نکرده است. این زن توانمند با  بهتر فکر کردن، خانه‌ کوچک خود را به چیزی جالب در دهکده تبدیل کرده است. به‎نظر شما، الگا قصد دارد تا با دَرِ بطری‌های اضافی، چه ابتکار دیگری داشته باشد؟

مطالب دیدنی و جالب را در صفحه‎ی گوناگون مجله دلتا، جامع‎ترین مجله ملکی ایران، ببینید.

۳ دیدگاه

  1. دانش

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

    چقدر جالب است

    پاسخ

  2. شروين فدايي

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۳:۱۶ ب٫ظ

    بسیار اموزنده

    پاسخ

    • زهرا دُرّی

      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۱۲:۰۱ ب٫ظ

      سلام و سپاس.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…