۴ جمله ممنوعه برای مشاوران املاک

۱۴
8
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در حقیقت، این 4 جمله ممنوعه، 4 اشتباه در پراندن مشتری هستند.
ممنوعه
  • قول می‎دهم این خانه‌ را برای‎تان جور کنم

قول بیهوده برای معامله‎ای که از نتیجه‎اش خبر ندارید، ندهید. شاید اتفاقی بیفتد و معامله سر نگیرد و آن‎وقت تبدیل به یک مشاور املاک بدقول می‎شوید.

  • وب‌سایت ندارم

از آن‎جا که افراد با چند کلیک ساده  می‎توانند شما را در فضای مجازی سریع و راحت بشناسند و مطمئن شوند که شما برای کار آن‌ها مناسب هستید یا خیر، حتماً وب‎سایت داشته باشید. همچنین، می‌توانید از وب‌سایت‌های رایگان در زمینه‎ی ملک مثل  سایت دلتا استفاده کرده و به‌راحتی ثبت‌نام و رزومه و  آگهی‌های خریدوفروش را در آن ثبت کنید تا مشتریان بتوانند به‌سادگی از تمام آگهی‌های خریدوفروش شما در هر ساعت از شبانه‎روز خبر داشته باشند.

ممنوعه

  •  بازدید انجام نمی‌دهم

چرا بازدید انجام ندهید؟ شاید این مشتری همین لحظه وقت دارد تا ملک را ببیند و پای قرارداد بنشیند. نشان دادن عکس و توضیحات عمومی کافی نیست. با مشتری آپارتمان را ببینید تا هم اعتماد او را جلب کنید، هم فروشنده را به فروش ملک خود امیدوار کنید.

  • فقط در ساعت‎های کاری پاسخگو هستم

همیشه پاسخگوی مشتریان خود باشید تا تبدیل به مشتری دائمی شما شده و نسبت به شما و کارتان مطمئن شوند. همین‎قدر که دلگرم باشند همیشه کسی هست که بتواند در خریدوفروش ملک یاری‎شان کند، کافی است و همچنین، این نکته را در یاد داشته باشند، در صورتی‎که به تماس آن‎ها  پاسخ نداده باشید، حتماً شما تماس خواهید گرفت.

 

برای آگاهی از مطالب روزآمد و متنوع، به صفحه گوناگون مجله دلتا، جامع‎ترین مجله ملکی ایران، مراجعه کنید.

۱۴ دیدگاه

  1. محسن ثابتی

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۶:۲۳ ب٫ظ

    ممنون و سپاس فراوان از شما

    پاسخ

  2. 09121952864

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۶:۲۱ ب٫ظ

    مطلب هایی از این دست بسیار برای مشاورین آموزنده هستند.
    لطفا مطالبی از این دست بیشتر بگذارید .
    با تشکر

    پاسخ

  3. محمد نیکروش

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۹:۳۸ ق٫ظ

    ۴ مطلب بسیار کاربردی بود
    ممنونم

    پاسخ

    • زهرا دُرّی

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۴ ق٫ظ

      سلام و سپاس دوست گرامی.

      پاسخ

  4. علی فرجی

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۹:۳۵ ق٫ظ

    هر چه بیشتر اطلاعات در باره نوع و کیفیت ، ارتباط با مشتری ،به مشاوران داده بشه خوب و مثبته.
    از سردبیر محترم تقاضا دارم بیشتر به این نوع موضوعات پرداخته بشه.
    سپاسگزار

    پاسخ

    • زهرا دُرّی

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۱ ق٫ظ

      نویسنده این مطلب و تیم تحریریه مجله دلتا، از شما سپاسگزار است.

      پاسخ

  5. آرپناهی

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۹:۳۲ ق٫ظ

    نظرات بسیار عالی و پر کاربرد هستن برای من.
    ممنون از شما

    پاسخ

    • زهرا دُرّی

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۳ ق٫ظ

      سلام و سپاس. خوشحالیم که چنین نظری دارید.

      پاسخ

  6. کامرانی

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۹:۱۶ ق٫ظ

    ممنون از توضیحات مفید شما
    برای من خیلی تاثیر گذار بود

    پاسخ

    • زهرا دُرّی

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۳ ق٫ظ

      سلام و سپاس.

      پاسخ

  7. کامرانی

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۹:۱۴ ق٫ظ

    ممنون از توضیحات مفید شما
    برای من که خیلی کاربرد داشت

    پاسخ

    • زهرا دُرّی

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۳ ق٫ظ

      سلام و سپاس.

      پاسخ

  8. صحرایی

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۹:۱۲ ق٫ظ

    سپاس از توضیحات شما
    اعتمادسازی از جانب مشاور به مشتری
    مهمتری عامل ایجاد ارتباطه
    صداقت
    بدقول نبودن و اینکه وعده بیجا ندادن به مشتری باعث ایجاد
    یه رابطه دو جانبه
    و در نهایت قرارداد خواهد شد

    پاسخ

    • زهرا دُرّی

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۲ ق٫ظ

      سلام و سپاس بابت همراهی شما دوست گرامی.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…