نوشیدنی معجزه‌گر برای رفع انسداد شریان

۵
11
زمان مطالعه: 3 دقیقه
راهکارهای پزشکی بسیاری برای درمان انسداد شریان پیشنهاد شده است، اما مصرف هیچ دارویی بدون عوارض جانبی نیست؛ پس توصیه می‌شود با مشورت پزشک از درمان‌های خانگی استفاده کنید.
رفع انسداد شریان

انسداد شریان‌ها به دلیل وجود “لخته‌ خون” یا “پلاک” ایجاد می‌شود. علت وجود پلاک و تشکیل لخته‌های خون، بالا بودن سطح کلسترول خون است. انسداد شریان از سهولت جریان خون در رگ‌ها جلوگیری می‌کند و در نتیجه فشار خون بالا می‌رود.

به گزارش اختصاصی مجله دلتا؛ متاسفانه حدود ۱۰۰ میلیون نفر در قاره آمریکا از فشار خون بالا رنج می‌برند. با توجه به تحقیقات اخیر منتشر شده توسط انجمن قلب آمریکا، هنگامی که شریان‌ها مسدود می‌شوند، از بین بردن این انسداد بسیار دشوار است.

کارشناسان معتقدند: کلسترول بالا موجب آسیب رساندن به شریان‎ها و تجمع رسوب‌ در لایه داخلی رگ‎ها می‎شود. برخی از دلایل این مسئله عبارتند از: سیگار کشیدن، وراثت، رژیم غذایی بد، ورزش نکردن، چاقی و دیابت.

با توجه به این‌که این بیماری شایع است، بسیاری از افراد در پی درمان‌های پزشکی، مجبور به استفاده از دارو به مقدار زیاد هستند. این در حالی است که استفاده از دارو در اکثر مواقع با عوارض جانبی همراه است. پس چه باید کرد؟ خوشبختانه، راه‎حل‌های طبیعی بسیاری وجود دارد؛ از جمله یک نوشیدنی معجزه‌آسا که در این مطلب آن‌را به شما معرفی خواهیم کرد.

رفع انسداد شریان

ترکیب معجزه‌گر آب‌‎لیمو، زنجبیل، سرکه سیب و عسل، یک شربت گوارا می‌سازد و شما می‎توانید به‌راحتی سلامت تمام شریان‎ها را تامین و از فشار خون بالا جلوگیری کنید.

چرا این نوشیدنی مفید است؟

ثابت شده است که سیر، یک داروی طبیعی برای پاکسازی رگ‌ها است؛ همچنین موجب کاهش فشار خون و پایین آمدن سطح کلسترول بد می‌شود. از طرفی، سطح قند خون را نیز کاهش می‌دهد و این مسئله موجب کم شدن وزن می‌شود. اگر سطح قند خون را در حد استاندارد نگه دارید، کنترل اشتهای‎تان آسان‌تر خواهد بود.

زنجبیل باعث می‌شود تا جریان خون در رگ‌ها آسان‌تر شود و به‌ همین دلیل از بروز بیماری‌های قلبی جلوگیری می‎کند. تحقیقاتی که برای تنظیم ضربان قلب انجام شده، نشان داده است  که لیمو عملکرد قلب را بهتر و به جریان خون در سراسر بدن کمک می‌کند.

سرکه سیب دارای آنتی اکسیدان‌هایی است که نقش مهمی در سم‌زدایی از بدن و خون ایفا می‌کنند. همچنین دارای ویتامین‎ها، مواد معدنی و آنزیم‌های ضروری برای حفظ سلامت بدن است.

عسل نیز یک آنتی‌بیوتیک قوی و ثابت شده است که برای کاهش کلسترول و بیماری های قلبی بسیار مفید است.

طرز تهیه

نوشیدنی معجزه گر

مواد لازم:

۱ فنجان آب زنجبیل

۱ فنجان پوره سیر

۱ لیوان آب‌لیمو

۱ فنجان سرکه سیب

 ۲ فنجان عسل طبیعی بدون موم

زنجبیل، سیر، آب لیمو و سرکه را در یک قابلمه بریزید و به مدت ۳۰ دقیقه روی شعله ملایم، حرارت دهید؛ سپس بگذارید تا کاملاً خنک شود. بعد عسل را به آن بیفزایید. شربت را در یک بطری تمیز ریخته و در یخچال قرار دهید.

هر روز صبح و ظهر و عصر با معده خالی، یک قاشق از این شربت را میل کنید. این شربت تا ۲ ماه در یخچال قابل نگهداری است و برای رفع انسداد شریان بسیار توصیه می‌شود.

برای دیدن مطالب بیشتر درباره‌ سلامتی از مجله دلتا  دیدن کنید.

منبع: Food Prevent

۵ دیدگاه

  1. میرعبدالباقی

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ در ۹:۵۴ ق٫ظ

    این ترکیب را تا به الان نشنیده بودم ولی متوجه نشدم اب زنجبیل یا خود زنجبیل

    پاسخ

  2. شمس

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ در ۱۲:۰۳ ب٫ظ

    اگر بتوان با این برنامه ودستوری که فرمودید به راحتی خون در شریانها جاری شودو از فشارخون بالا
    بکاهد خیلی خیلی خیلی ممنون تجربه میکنیم

    پاسخ

  3. آزاد

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ در ۵:۴۷ ب٫ظ

    واقعا مطالبتون مفید هست

    پاسخ

  4. مهدی مختاری

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ در ۵:۴۲ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

  5. محمد حسن بیگدلی

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ در ۵:۴۰ ب٫ظ

    مطلب مفیدی بود
    سپاسگذارم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…