هتل جالب رباتیک ژاپنی! (+ویدئو)

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هتل جالب رباتیک بخشی از پارک تفریحی هویس هن بوش است. این هتل عجیب، ۷۲ اتاق و ۱۰ کارمند ربات دارد.
هتل جالب ژاپنی

هتل جالب رباتیک ژاپنی با کارمندان ربات خود پذیرای مسافران است. این  هتل جالب در شهر ناکازاکی کشور ژاپن قرار دارد. نام این هتل Henn-na و به معنی هتل عجیب است. هیچ نیروی انسانی در این هتل کار نمی‎کند و تمام خدمات آن را ربات‎ها انجام می‎دهند. از مسئول پذیرش گرفته تا بخش نظافت و مسئول اشیای با ارزش و حراست آن همه ربات هستند.

ربات‌های این هتل جالب ، در دانشگاه اوساکا طراحی و در شرکت رباتیک کوکورو ساخته شده‌اند و بیشتر این ربات‌ها به شکل یک خانم جوان ژاپنی هستند.

پذیرش و خدمات هتل توسط ربات‎ها

چند زبان مختلف برای ربات‎ها نوشته شده است که هنگام ورود مهمانان به هتل؛ نحوه‎ی پذیرش، ورود و خروج را به صورت کامل توضیح می‎دهند. همچنین امکان ذخیره‎ی چمدان پیش از پذیرش توسط یک بازوی رباتیک وجود دارد.

هتل جالب ژاپنی

مهمانان کلیدی برای وارد شدن به اتاق خود ندارند و این ربات‌ها هستند که پس از تشخیص چهره افراد، درها را باز و بسته می‌کنند. داخل اتاق هم یک ربات کوچک شبیه گل لاله قرار گرفته است که مهمانان هتل را تا پایان اقامت‎شان در هتل همراهی می‎کند.

ربات‌ها به آسایش مهمانان کمک و محیط را دوستانه و صمیمی می‎کنند. همچنین، ربات‌ها در تمام بخش‌ها مثل یک انسان عمل می‌کنند و حتی قادر به گپ زدن با مهمانان هستند.

هتل ژاپنی

ربات‌های این هتل جالب ، امکانات بسیار خوبی در اختیار مهمانان قرار می‌دهند که یکی از آن‌ها، حمل وسایل و چمدان‌های مسافران است که توسط یک ربات خاص، به اتاق مسافر منتقل می‌شود. این ربات فقط برای این کار تولید شده و برعکس اکثر ربات‌های این هتل، در انجام دادن سایر کارها ناتوان است.

هتل رباتیک

 یک ربات نیز وظیفه تمیز کردن هتل و اتاق‌ها را دارد و به خوبی از عهده‌ی این کار برمی‌آید.

این هتل بخشی از پارک تفریحی هویس هن بوش است و ۷۲ اتاق دارد. همچنین به صورت کلی ۱۰ ربات انسان‎نما را در قسمت خدمات خود به کار گرفته است که از استخدام نیروی انسانی کم هزینه‎تر است.

هتل رباتیک ژاپن

یک ربات خاص دیگر هم در این هتل وجود دارد که می‎تواند چراغ‎ها را روشن و خاموش و زنگ بیدارباش صبح را تنظیم کند و حتی پیش‎بینی وضعیت آب و هوا را در اختیار مسافران قرار دهد.

برای خواندن مطالب روزآمد و گوناگون از مجله دلتا، جامع‎ترین مجله ملکی ایران، دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…