۱۰ گلدان دکوری مدرن سال ۲۰۱۹

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
وسایل تزئینی از جمله گلدان ها در زیبایی دکوراسیون خانه تاثیر گذارند. این گلدان‌ها ممکن است با سبک چیدمان خانه شما در تضاد یا همسو با آن باشند. به هر حال در هر دو صورت یک نقطه کانونی ایجاد شده که بهتر است این نقطه کانونیتا حد ممکن زیبا و مناسب انتخاب شود.
گلدان های مدرن

وسایل دکوری از اجزای دکوراسیون داخلی به‌شمار می‌روند. از جمله وسایل دکوری گلدان‌های تزئینی هستند که به طراوت و زیبایی فضای داخل خانه کمک می کنند. در این مطلب ۱۰ نمونه از گلدان های دکوری سال ۲۰۱۹ را معرفی  می‎کنیم .

به گزارش اختصاصی مجله دلتا؛ این گلدان ها در سبک‌ها ی گوناگون طراحی شده‌اند.

1 15 10 گلدان دکوری مدرن سال 2019

این گلدان‌های بلند و کشیده که محکم ایستاده‌اند،مغناطیسی هستند و توسط صفحه فلزی‎‌ای که زیر رومیزی پنهان شده است، در جای خود ثابت شده اند. این گلدان دکوری  خاص می‌تواند زینت‌بخش میز غذاخوری خانه شما باشد.

گلدان های دکوری

اگر وسایل ساده و بی‌تکلف باب سلیقه شما هستند، این گلدان‌های زیبا گزینه‎ای مناسب هستند که قدیمی نمی‌شوند و همیشه یک نقطه کانونی شیک و متفاوتی را ایجاد می‎کنند.

گلدان های دکوری

ممکن است طرفدار گلدان‌های رنگی و بلورین باشید تا با دکوراسیون خانه هماهنگ باشند. این گلدان‌های زیبا و خوش‌رنگ خواست شما را برآورده می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم این گلدان‌ها را نزدیک پنجره یا کانون نور بگذارید تا بر درخشش آن‌ها افزوده شود. گلدان دکوری بلوری جلوه ای خاص به دکوراسیون خانه شما می‌بخشند.

گلدان های دکوری

اگر دکوراسیون منزل شما چوبی است و برای هماهنگی مایل به خرید گلدان‌های چوبی هستید. این گلدان پاسخی است به نیاز شما به شکل منحنی گلدان توجه کنید گویی باد، گلدان را به رقص واداشته است.

گلدان های دکوری

در مورد گل‌های که از لوله‌کشی خانه‌ سربرآورده‌اند چه نظری دارید؟ باید بگوییم که این لوله‌ها گلدان‌های خاصی هستند که  می‌توانید آن‌ها را هرجای خانه بگذارید. این گلدان دکوری به معنای واقعی خاص و منحصربه‌فرد است.

گلدان های دکوری

تصویری که می‌بینید یک گلدان با گل نیست؛ بلکه چراغ‌ خواب یا مطالعه‌ است که با طراحی خاص خود، هم‌زمان کار یک گلدان و یک چراغ را انجام می‌دهد.

گلدان های دکوری

لامپ‌هایی که با طراحی توماس ادیسون ساخته شده‌اند و زمانی روشنایی‌بخش خانه‌ها بودند، اکنون تبدیل به گلدان‌های زیبا و کوچکی شده‌اند تا همچنان زیبایی‌بخش خانه ما باشند.

گلدان های دکوری

گلدان‌های تراش خورده و زیبایی که از چوب‌ انبه ساخته شده‌اند و درون‌شان  لوله شیشه‌ای کار گذاشته شده است، تبدیل به وسایل دکوری زیبایی شده‌اند که می‌توانید گل‌ها را درون آن بگذارید.

گلدان های دکوری

گلدان‌های ساخته شده از سیم و بتن، مجموعه‌ای زیبا و متفاوت خلق کرده که در هر جای خانه و با هر سبک دکوراسیونی به‌ویژه مدرن و نوردیک قابل استفاده است.

گلدان های دکوری

اگر تمایل دارید کتابخانه شما مزین به گلدان پر از گل شود، گزینه بالا پیشنهاد بسیار خوبی است. این گلدان با کتاب‌های داخل کتابخانه همسو و هماهنگ است.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری و دکوراسیون، دکوراسیون، از  مجله دلتا دیدن کنید.

منبع: Home Designing

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…