۵ ایده خلاقانه برای دکوراسیون دیوار آشپزخانه

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آشپزخانه یکی از ارکان مهم خانه است و در دکوراسیون آن باید دقت کرد.
دکوراسیون دیوار آشپزخانه

آشپزخانه  قلب خانه و اکثر مردم بخش مهمی از اوقات روز خود را در این فضا می‎گذرانند به همین سبب نوع چیدمان، دکوراسیون دیوار آشپزخانه و حتی کابینت های موجود در آن بسیار حائز اهمیت هستند.

برای دکوراسیون دیوار آشپزخانه راه های گوناگونی وجود دارد و ما در این گزارش می‎خواهیم آسان‎ترین راه را با شما در میان بگذاریم.

دکوراسیون آشپزخانه با تزیین دیوارها

برای تزیین دیوارها و کابینت های آشپرخانه راه های بسیاری وجود دارد که برخی از آنها حتی با کمترین هزینه قابل دسترسی هستند. یکی از این راه‎ها استفاده‎ی مناسب و به جا از پوسترهای آثار هنری است. مطمئنا” هر کدام از ما طرفدار برخی از هنرمندان، ورزشکاران، افراد سیاسی، علمی و… هستیم و دوست داریم که در بخش‎های مختلف خانه عکس و یا پوستر آنها را نصب کنیم. اما باید بدانید که یکی از این سطوح می‎تواند سطح دیوار آشپزخانه  باشد. با استفاده از این ترفند کم هزینه با صرف زمان بسیار کوتاهی می‎توانید به طرح ایده آل خودتان دست یابید.

دکوراسیون دیوار آشپزخانه

استیکر یا برچسب ها

یکی دیگر از موارد پیشنهادی ما استفاده از برچسب هااست. برچسب ها در طرح ها، رنگ ها و اشکال مختلف در بازار موجود است و شما به راحتی می‎توانید با استفاده از آنها سطوح مورد نظرتان را بپوشانید. این استیکرها قابلیت نصب روی تمام سطوح را دارند، یعنی شما علاوه بر دیوارها می‎توانید از این تکنیک در تغییر کم هزینه کابینت ها نیز استفاده کنید.

جالب است بدانید که برخی از این برچسب‎های دکوراتیو فانتزی قابل شستشو هستند و می‎توانید از این استیکرها علاوه بر سطح دیوارها روی هر سطح صافی مانند شیشه، آینه،  کمد، کابینت،  یخچال و … استفاده کنید.

همچنین برخی از این برچسب ها دارای طرح نوشته‎هایی زیبا با خطوط جالب و خاص هستند که از آنها نیز می‎توانید در دکوراسیون دیوار آشپزخانه استفاده کنید.

آشپزخانه

سرامیک ها

امروزه سرامیک ها انواع گوناگونی دارند که با طرح ها و رنگ‎های مختلف کار را برای تغییر آسان خانه هموار کرده‎اند. این سرامیک‎ها به راحتی قابل نصب هستند، اما اگر خودتان مهارتی در این خصوص ندارید می توانید از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید و سرامیک های جدید را به آشپزخانه خود هدیه کنید.

سرامیک

تزیین با وسایل آشپزخانه

استفاده از وسایل آشپرخانه به عنوان یک عنصر تزیینی هم می‎تواند ایده جالبی باشد. در این شیوه شما با یک تیر دو نشان خواهید زد. اول اینکه می‎توانید از شر وسیله های اضافی که در هیچ کابینت و کشویی جا نمی‎گیرند خلاص شوید و دوم به یک دیزاین خاص و منحصر به فرد دست یابید. در این مورد نیز مانند موارد قبلی نیاز به صرف هزینه یا وقت زیاد نیست؛ بلکه می‎توانید به راحتی با نصب آویزهای فلزی لوازم خود را از سقف و یا دیوارهای آشپزخانه آویزان کرده و دکوراسیون دیوار آن را تکمیل کنید.

وسایل آشپزخانه

تابلو های تزیینی

نصب تابلو های هنری نیز یکی دیگر از راه های بسیار آسانی است که می‎توانید آن را امتحان کنید. فقط کاری که باید در این خصوص انجام دهید این است که طرح مورد نظرتان را بخرید و با انتخاب قاب مناسب با دکوراسیون خود آن را از دیوارها آویزان کنید.

نصب تابلو در آشپزخانه

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری  و دکوراسیون، به مجله دلتا مراجعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۵ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…