مدیر معاملات آژانس دلتا ۵: بازار مسکن ۹۸ بهتر می شود

۱
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پوریا کهنسال در گفتگو با مجله دلتا به تحلیل بازار مسکن پرداخت و گفت نشانه‌هایی از رونق بازار مسکن در سال 98 وجود دارد که یکی از آنها ساخت واحدهای متناسب با نیاز جامعه در سال 97 است.
آژانس املاک دلتا 5

پوریا کهنسال مدیر معاملات آژانس املاک دلتا ۵ در گفت‌وگو با مجله دلتا در ارتباط با وضعیت بازار مسکن در سال ۹۸ گفت: به نظر من سال آینده سال خوبی برای بازار مسکن خواهدبود. دلیل این امر هم ساخت‎و ‎سازهایی است که در سال ۹۷ صورت گرفته و در سال ۹۸ به بازار مسکن عرضه خواهد شد.

ساخت و ساز در سال ۹۷ بازار مسکن ۹۸ را رونق می‎دهد

وی افزود: فعالیت بیشتر سرمایه‌گذاران و سازندگان در بازار مسکن نشانه خوبی است. عرضه نکردن آپارتمان کافی و متناسب با نیاز جامعه در تشدید رکود تورمی تاثیر‎ی دوچندان داشت. امیدواریم که با عرضه واحدهای جدید به بازار مسکن این مشکل در سال ۹۸ تا حد چشمگیری برطرف شود.

کهنسال با بیان اینکه مسکن اصلی‌ترین کالای سبد خانوار است،گفت: ما مشاوران املاک هم نگاهمان این است که متقاضیان بیشتری را صاحب خانه کنیم. اگر سیاست دلتا را که همان کمک به هموطن برای خانه‌دار شدن است سرلوحه کارقرار دهیم باعث می‌شود تا هم درآمد مشاوران مطلوب باشد و هم افراد بیشتری خانه دار شوند.

تفکر آقای تقوی رمز پیشرو بودن دلتا است

مدیر معاملات آژانس املاک دلتا ۵ در خصوص اینکه راز ماندگاری و پیشرفت هلدینگ دلتا در ۴ دهه گذشته چیست گفت: دلیل محبوبیت و موفقیت یک برند، تفکری است که در پشت آن وجود دارد. از این رو تفکر آقای تقوی به عنوان بنیانگذار و صاحب برند باعث شده  است تا دلتا در این جایگاه قرار گیرد.

وی افزود: برای همه ما در دلتا ثابت شده است که آقای تقوی به عنوان مدیرعامل هلدینگ دلتا برای کوچکترین مسائل هم فکر و نقشه راه دارند. ضمن اینکه انرژی و شور حرارتی که به واسطه فضای پویای دلتا بین همکاران و مشاوران در جریان است باعث شده تا فضای رقابتی سالم بین  آژانس‌ها به وجود بیاید. این موضوعات باعث شده تا رکود اقتصاد مسکن روی کار دلتا تاثیر منفی نگذارد و برعکس باعث رونق بیشتر کار همکاران و افزایش درآمد آنها باشد.

ویدئو مصاحبه با مدیر معاملات آژانس املاک دلتا ۵ را مشاهده کنید.

برای دیدن مطالب مرتبط پیرامون این خبر صفحه خبر و گزارش و اخبارمسکن  مجله دلتا را ببینید.

یک نظر

  1. پوریا کهنسال

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۲:۰۹ ب٫ظ

    با آرزوی موفقیت برای کل صنعت املاک و مستغلات ایران در سال پیش رو

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…