اهداء لوح سپاس به هلدینگ دلتا در نمایشگاه املاک (+ویدئو)

۱
5
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
ششمین نمایشگاه املاک و مستغلات روز دوشنبه 13 اسفند با اهداء لوح سپاس به هلدینگ دلتا به عنوان باسابقه‌ترین گروه املاک کشور پایان یافت.
هلدینگ دلتا

ششمین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات از ۱۰ تا ۱۳ اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد و هلدینگ دلتا طی ۴ روز برگزاری نمایشگاه در دو غرفه، پذیرای مدیران شرکت های ساختمانی داخلی و خارجی، بازرگانان دست اندرکاران بخش مسکن و سایر قشرهای جامعه بود.

حضور گروه املاک دلتا به همراه  ۳۰ شرکت داخلی و خارجی فعال در صنعت  املاک باعث شد تا نمایشگاه امسال از شور و حرارت خاصی برخوردار شود.

آیین افتتاحیه نمایشگاه در روز جمعه با حضور محمد تقوی مدیر عامل هلدینگ دلتا ، مصطفی‌قلی خسروی رییس اتحادیه مشاوران املاک و تنی چند از مدیران دولتی برگزار شد.

تقدیر  رییس اتحادیه املاک از محمد تقوی

در روز اول نمایشگاه مصطفی‌ قلی خسروی، رییس اتحادیه مشاوران املاک و هیئت مدیره اتحادیه با حضور در غرفه دلتا با محمد تقوی پیرامون مسائل مربوط به آژانس‌های املاک و اقتصاد مسکن در سال آینده به تبادل نظر پرداختند.

از نکات جالب توجه در این نشست، تقدیر ویژه رئیس و هیئت مدیره  اتحادیه از شخص محمد تقوی و گروه املاک دلتا به عنوان مجموعه‌ای مورد اعتماد و پیشرو در بخش مشاروه املاک بود.

دلتا در این دوره، خدمات مشاوره حقوقی ملکی و ثبت فایل را به بازدیدکنندگان ارائه داد و از این طریق توانست پاسخگوی نیاز تعداد کثیری از مخاطبان نمایشگاه باشد.

اهداء لوح سپاس به هلدینگ دلتا

دعوت رسمی اتحادیه املاک از محمد تقوی برای سخنرانی در کارگاه آموزشی مشاوره علمی املاک برای مدیران شرکت‌ها رویداد مهم روز دوم نمایشگاه بود.

سرانجام روز دوشنبه ۱۳ اسفند مراسم پایانی  نمایشگاه برگزار شد و گروه املاک دلتا به عنوان باسابقه‌ترین شرکت مشاوره املاک کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

ویدئو گزارش مجله دلتا از نمایشگاه املاک را مشاهده کنید.

برای دیدن مطالب مرتبط پیرامون این خبر صفحه خبر و گزارش و اخبارمسکن  مجله دلتا را ببینید.

یک نظر

  1. فروتن

    ۷ خرداد ۱۳۹۸ در ۷:۱۹ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…