اولین آژانس دلتا ، برترین در بهمن ۹۷

۳
30
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
آخرین مراسم تقدیر از برترین آژانس های دلتا در سال 97 ، شنبه 4 اسفند با حضور مدیر عامل هلدینگ دلتا و جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد.
اولین آژانس

اولین آژانس دلتا ، برترین در بهمن ماه ۹۷ شناخته شد

آخرین مراسم تقدیر از برترین آژانس های دلتا در سال ۹۷ ، شنبه ۴ اسفند با حضور مدیر عامل هلدینگ دلتا و جمعی از مدیران ، سرپرستان ، مسئولان و کارکنان آژانس های تابعه و دفتر مرکزی دلتا برگزار شد.

در این مراسم  محمد تقوی با تبریک به مدیر و مسئولان آژانس دلتا ۸۵۰  به عنوان برترین آژانس بهمن ماه ۹۷  که برای دومین بار متوالی مقام اول را کسب کرده‎اند گفت : آژانس های ۵ و ۲×۲ نیز به مقام های دوم و سوم دست یافته‎اند.

وی همچنین آقایان کهنسال از آژانس ۵ ، سیار از آژانس ۸۵۰ و سیاوش فدایی از آژانس ۸۵۰ را به عنوان مدیران معاملات اول تا سوم معرفی و با اهدا لوح تقدیر و جوایز نقدی از آنان قدردانی کرد.

مدیر عامل هلدینگ دلتا سپس در سخنانی با تاکید بر اهمیت تکنولوژی در دنیای امروز و به‎کارگیری ابتکارات و خلاقیت های نوین در تمام حرفه ها به ویژه در حوزه معاملات املاک در دنیا ، خطاب به مدیران ، و مسئولان آژانس های دلتا اظهار داشت :دلتا،اکنون یک برند است. باید با تکنولوژی های روز حرکت کنیم تا از دنیای پیشرفته کنونی عقب نمانیم .

محمد تقوی تصریح کرد :اگرامروز خود را با  تکنولوژی های پیشرفته به ویژه در حوزه املاک و مستغلات تطبیق ندهیم ، ممکن است جایگاه نمونه و شناخته شده خود را در بین آژانس های املاک در ایران از دست بدهیم . بنابراین شایسته است که همکارانم در آژانس های دلتا خود را به تکنولوژی های روز در حوزه معاملات املاک مجهز کنند و موفقیت های خود را همچنان تداوم بخشند و در خدمت به هموطنان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

با مجله دلتا همراه شوید.

۳ دیدگاه

  1. خانم ملکی

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۸ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

  2. آزاد

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ در ۹:۲۴ ق٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ در ۸:۱۵ ب٫ظ

    دم بر وبچه های مجله دلتا گرم، سنگ تموم گذاشتن..به خصوص صدا گذاری مخملی دوست عزیزم آقای سرداری زاده.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…