قدردانی رییس اتحادیه مشاوران املاک از گروه املاک دلتا (+ویدئو)

۲
23
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
یکی از اتفاقات جالب توجه در ششمین نمایشگاه املاک و مستغلات قدردانی منحصر به فرد رئیس اتحادیه آژانس های املاک از بنیانگذار هلدینگ و مجموعه همکاران گروه املاک دلتا بود.
گروه املاک دلتا

غرفه گروه املاک دلتا در ششمین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات، میزبان مصطفی‌قلی خسروی رئیس اتحادیه آژانس‌ها و مشاوران املاک و اعضای هیئت مدیره اتحادیه بود.

اتفاق جالب توجه در این دیدار قدردانی ویژه رئیس اتحادیه از مدیرعامل دلتا و مجموعه همکاران بود. به گزارش مجله دلتا مصطفی‌قلی خسروی در این دیدار با تقدیر از محمد تقوی بنیانگذار گروه املاک دلتا وی را موفق‌ترین مدیر حوزه املاک و مستغلات در ۴ دهه گذشته معرفی کرد.

وی همچنین املاک دلتا را به عنوان یکی از مورد اعتمادترین شرکت‌های فعال در صنعت خدمات ملکی دانست و از هماهنگی حداکثری دلتا با اتحادیه مشاوران املاک تشکر کرد.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات از جمعه ۱۰ اسفند تا دوشنبه ۱۳ اسفند در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و گروه دلتا در دو غرفه ۲ و ۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان خواهدبود.

گروه املاک دلتا با بیش از ۴۰ سال سابقه درخشان در حوزه معاملات املاک و مستغلات، در این نمایشگاه حضوری فعال دارد و کارشناسان دلتا  آخرین اطلاعات در بخش معاملات املاک را در اختیار  بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار می‎دهند.

ثبت فایل، گفت‌وگو با مدیران آژانس‌ها و مشاروان ملکی و فرصت‌های استخدام در دلتا از جمله خدماتی است که در دو غرفه دلتا ارائه خواهدشد.

برای دیدن مطالب مرتبط پیرامون این خبر صفحه خبر و گزارش و اخبارمسکن  مجله دلتا را ببینید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۷ ق٫ظ

  2. بهمن

    ۱۰ تیر ۱۳۹۸ در ۳:۲۹ ب٫ظ

    تشکر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…