پنهان کردن یخچال در کابینت آشپزخانه مدرن

۱
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جاسازی یخچال و سایر لوازم برقی موجود در آشپزخانه می‎تواند از ازدحام و شلوغی بی‎جا در این فضا جلوگیری کند.
کابینت آشپزخانه مدرن

آشپزخانه قلب تپنده‎ی خانه های ایرانی است؛ بنابراین اغلب مردم تلاش می‎کنند تا بهترین دکوراسیون آشپزخانه را برای خانه‎ی خود ایجاد کنند. به همین سبب امروز قصد داریم تا شما را با تکنیک استتار یا همان پنهان کردن یخچال در کابینت آشپزخانه مدرن که یکی از فنون چیدمان خاص آشپزخانه های امروزی محسوب شده و مورد پسند بسیاری از افراد است آشنا کنیم.

یخچال یکی از اجزای جدانشدنی آشپزخانه های امروزی است و با استفاده از شیوه‎ی پنهان سازی این وسیله‎ی کاربردی،می‎توان جلوه‎ای خوشایند را برای این بخش از خانه به وجود آورد.

در این شیوه جدید از دکوراسیون که چند سالی است در دیزاین آشپزخانه ها از آن استفاده می‎شود، به شیوه‎ای هنرمندانه‎ جایگاهی مخفی برای یخچال در درون کابینت‎‎ها تعبیه می‎شود که علاوه بر زیبایی خاصی که ایجاد می‎کند از شلوغی این محیط جلوگیری می‎کند.

در همین خصوص با توجه به اهمیت این موضوع در گزارش تصویری امروز با هم به تماشای چند نمونه از این شیوه خواهیم نشست.

کابینت های چوبی و ام دی اف

استفاده از تمام مواد و مصالح مرغوب در آشپزخانه برای پنهان کردن یخچال، فارغ از هر شکل و رنگی که دارد می‎تواند مفید باشد. بنابراین اگر در انتخاب و خرید کابینت های خود از لحاظ جنس، رنگ، ماندگاری و … دقت کافی کرده باشید، بخش اعظمی از مسیر را طی کرده‎اید و تنها کاری که باقی می‎ماند این است که با مشورت طراح خود، بهترین بخش آشپزخانه را برای قرار دادن یخچال انتخاب کرده و سپس با توجه به طرح مورد نظرتان برش درهای مختص استتار یخچال را شروع کنید.

کابینت آشپزخانه مدرن

نقش رنگ کابینت آشپزخانه مدرن در استتار یخچال

یکی دیگر از فنون جاسازی یخچال در کابینت‎ ها استفاده از رنگ‎های یکسان یا هارمونی رنگ‎های مناسب است. در این تکنیک نیز می‎توانید با انتخاب درست‎ترین رنگ برای کابینت‎ها و ایجاد هماهنگی مابین رنگ یخچال وکمدها به راحتی برای استتار یخچال‎اقدام کنید. همچنین اگر دوست دارید که محیط آشپزخانه ‎شما نظم و آرامش بیشتری داشته باشد، می‎توانید از این تکنیک برای پوشش سایر لوازم برقی و مصرفی موجود در آشپزخانه نیز استفاده کنید.

دکوراسیون آشپزخانه

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری  و دکوراسیون، به مجله دلتا مراجعه کنید.

یک نظر

  1. ملیکا

    ۷ اسفند ۱۴۰۰ در ۳:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…