تاثیر ساعت دیواری در دکوراسیون منزل

۴
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امروزه در بازار تنوع مدل ساعت دیواری مدرن و شیک بسیار زیاد است. بیشترین تنوع ساعت‌های منزل مربوط به ساعت‌های دیواری بزرگ و کوچک مخصوص پذیرایی و نشیمن است که شما باید با توجه به سبک دکوراسیون منزل و البته سلیقه شخصی خود آن‌ها را انتخاب کنید.
ساعت دیواری مدرن

همه ما می‌دانیم که تزئین دیوار خانه یکی از بخش‌های مهم در دکوراسیون منزل به حساب می‌آید و آن را با وسایل تزئینی زیبا که مناسب و هماهنگ با سبک دکوراسیون منزل است، هماهنگ می‌کنیم. استفاده از ساعت دیواری مدرن و شیک یکی از ناب‌ترین و متداول‌ترین ایده‌ها برای داشتن فضای منزل است. که در این مطلب از مجله دلتا به آن می‌پردازیم

کدام ساعت برای منزل مناسب است

ساعت دیواری

قبل از خرید ساعت دیواری به محل نصب آن توجه کنید و بدانید برای چه فضایی و کدام دیوار قصد تهیه آن را دارید. اگر خانه شما سبک کلاسیک دارید حتما ساعت دیواری انتخابی شما هم باید کلاسیک باشد تا با دکوراسیون شما هماهنگ شود.

ساعت دیجیتالی

برای دیوار‌های باریک مانند ستون‌ها از ساعت‌های باریک کمک بگیرید و برای دیوار‌های بزرگ به سراغ ساعت دیواری‌های بزرگ‌تر بروید و اگر ساعت انتخابی شما کوچک است با کمک سایر اکسسوری‌ها اطراف آن را تزیین کنید تا بزرگتر دیده شود. ساعت بر محلی مناسب نصب شود که صفحه داخلی آن قابل مشاهده باشد. یکی از ترکیب‌های بی نظیر دیگر می‌تواند، ترکیب ساعت و آینه باشد، این ترکیب ویژه علاوه بر زیبایی تحسین سایرین را نیز بر می‌انگیزد.

ساعت دیواری مدرن کدام است؟

ساعت رو میزی

ساعت قدیمی دارای شیشه‌های محدب و صفحه‌های کوچک بودند، اما ساعت دیواری‌های مدرن دارای ابعاد بزرگ، بدون قاب و محافظ هستند. سبک ساعت دیواری مدرن دارای آزادی عمل در طراحی است.

ساعت‌های مدرن را می‌توان با سایر سبک‌ها به راحتی هماهنگ کرد به همین دلیل می‌توان در سایر سبک‌های دکوراسیون رد پایی از حضور ساعت‌های مدرن را دید. از جمله ساعت‌های سبک مدرن می‌توان به ساعت‌های استیکری یا ساعت‌هایی که به دیوار چسبیده می‌شود، نام برد.

چند نکته برای انتخاب درست مدل ساعت دیواری مدرن و شیک

قبل از خرید ساعت دیواری مدرن به این نکته توجه کنید تا ساعت انتخابی شما با مابقی وسایل منزل خانه هماهنگ باشد. زمان خرید ساعت دیواری به رنگ، مدل و چیدمان دیوار‌های خانه دقت کنید.

ساعت انتخابی برای اتاق خواب را به نوعی انتخاب کنید تا کمترین صدا را داشته باشد. بهترین گزینه برای ساعت‌های اتاق خواب، استفاده از ساعت دیجیتالی است و بهترین محل نصب بر روی ذیوار مقابل تخت خواب است.

ساعت دیواری مدرن

اگر سبک پذیرایی شما کلاسیک است بهتر است از ساعت آونگ دار استفاده کنید و، اما اگر سبک دکوراسیون اتاق پذیرایی شما مدرن است از ساعت‌های سبک مدرن و جذاب استفاده کنید.

حتما به فضای اطراف ساعت دیواری خود بر روی دیوار توجه کنید. برای تکمیل فضای اطراف می‌توانید بر روی دیوار یک یا چند قاب عکس، تابلو‌های نقاشی و … را نصب کنید. اما توجه کنید اگر ساعت انتخابی شما بزرگ است بهتر است اطراف آن بر روی دیوار را خالی بگذارید.

تزیین دیوار

بعضی از افراد به دنبال یک گوشه دنج و نوستالژی در منزل خود هستند. پیشنهاد ما نصب یک ساعت قدیمی در یک گوشه از فضای منزل شماست، با همین کار ساده می‌تواند محلی کوچک و دنج را فراهم آورید و از آن برای صرف عصرانه یا فضایی برای مطالعه استفاده کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ دی ۱۳۹۹ در ۲:۳۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ دی ۱۳۹۹ در ۱:۵۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ آذر ۱۳۹۹ در ۱۰:۱۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ آذر ۱۳۹۹ در ۹:۵۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…