لامپ ال ای دی ؛ مدرن و مقرون به صرفه

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
نورپردازی مناسب باعث ارتقاء اتمسفر فضای پیرامون و همچنین بهبود شرایط جسمی و روحی افراد می‌شود. به‌همین خاطر در این مطلب با ارائه از چند نمونه طراحی داخلی با لامپ ال ای دی راهکارهای مقرون به‌صرفه برای داشتن یک نورپردازی خوب به شما پیشنهاد می‌شود.
lampe led لامپ ال ای دی ؛ مدرن و مقرون به صرفه

نورپردازی یکی از عوامل مهم در دکوراسیون است. به این شکل که با نورپردازی،محیط را گرم یا سرد می‌کنید. اما نورپردازی، به خصوص در شب مستلزم استفاده از وسایل برقی است که شاید پرهزینه باشد . امروزه با پیشرفت تکنولوژی لامپ‌هایی به بازار آمده است که مصرف برق را به شدت کاهش می‎دهند. یکی از این نوع لامپ‌ها، لامپ ال ای دی است؛ هرچند استفاده از این لامپ‌ها مقرون به صرفه است اما از آنجاکه چندان در شکل ظاهر زیبا و متنوع نبوده‎اند آن‌طور که انتظار می‌رفت مورد استقبال قرار نگرفته‎اند. به‌همین سبب طراحان دست به کار شدند و این لامپ‌های ال ای دی را مطابق با اکثر سبک‌های دکوراسیون داخلی طراحی کرده‎اند. در این مطلب به برخی از این طراحی‌ها اشاره می‌کنیم تا بتوانید با استفاده از آن‎ها ضمن داشتن یک دکوراسیون شیک و زیبا، هزینه‌های خود را هم کاهش دهید.

ال ای دی در آشپزخانه

به گزارش دلتا؛ ابتدا از نورپردازی آشپزخانه آغاز می‌کنیم که قلب خانه است. همانطور که در تصویر می‌بینید یکی از بهترین نورپردازی‌های مناسب آشپزخانه، تعبیه لامپ ال ای دی زیر کابینت‌هاست. این شیوه، ترفند بسیار مناسبی است تا فضایی از آشپزخانه را که در آن‌جا مشغول کار هستید، روشن و پرنور کنید. این مجموعه از نورهای ال ای دی به صورت نواری در زیر کابینت‌ها  به کار رفته و ترکیب فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند. نورپردازی با لامپ ال ای دی با تیوپ‌های باریکی از جنس آلومینیوم انجام شده است.

ال ای دی در اتاق نشیمین

بعد از آشپزخانه یک نمونه از اتاق نشمین را می‌بینید که دکوراسیون مدرنی هم دارد. از آنجاکه سقف این اتاق نسبتاً بلند است، طراح آن ترجیح داده است از لوسترهای آویز استفاده کند اما نکته مهم در این طراحی دکوراسیون داخلی، تبعیت همه اجزا از یک شکل است یعنی اکثر مبلمان و اجزای دکوراسیون به شکل چهارگوش و غالباً مربع شکل هستند. توجه کنید آنچه که چیدمان و دکوراسیون شما را متفاوت و جذاب می‌کند، توجه به جزئیات است.

نورپردازی با ال ای دی

وقتی صحبت از نورپردازی می‌شود معمولاً افراد به لوسترهای تعبیه شده در سقف فکر می‌کنند. اما هرگز از نورپردازی که در دیوارها کارگذاشته می‌شود نباید غافل شد. همان‌طور که می‌بینید در طراحی اتاق بالا با تقسیم نورهای موضعی و کم نور در حالی‌که فضایی مدرن ایجاد شده، نقاط کانونی نیز در جای جای اتاق پخش شده است. اگر در محیط پیرامونتان مایل به داشتن چند نقطه کانونی هستید، توصیه می‌کنیم شما نیز این شیوه را امتحان کنید.

led dar otaghe khab لامپ ال ای دی ؛ مدرن و مقرون به صرفههمان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید برای نورپردازی می‌توانید از لامپ‌هل سقفی و دیواری استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید تنظیم نور را باتوجه به شرایط  و ساعات مختلف روز به‌سادگی تنظیم کنید. در استفاده از منابع نور خلاق باشید و از ترکیب چند مدل منبع نوری غافل نشوید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد شما را در نورپردازی با لامپ ال ای دی یاری کند تا دکوراسیون منزل یا محل کارتان را هر چه زیباتر و پرنورتر کنید.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری و دکوراسیون، دکوراسیون، از  مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…