قیمت خانه در منطقه ۱۴ تهران (+ جدول قیمت)

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بخش عمده آپارتمان‌های آگهی شده در مناطق مختلف شهر تهران، با قیمتی متعارف در هر مترمربع در بازار عرضه شده‌اند. آخرین اطلاعات سامانه املاک ایران از وضعیت قیمت خانه منطقه 14 تهران را در جدول مشاهده خواهید کرد.
قیمت مسکن منطقه 14

در این مطلب اختصاصی مجله دلتا، از قیمت روز خانه در منطقه ۱۴ تهران آگاه می‎شوید.

منطقه ۱۴ شهرداری تهران در شرق پایتخت است و  شش ناحیه و ۲۶ محله دارد و از لحاظ کمیت، بیشترین محلات را در بین مناطق تهران به خود اختصاص داده است. دو ایستگاه متروی پیروزی و ایستگاه متروی نبرد در این منطقه قرار دارد.

منطقه ۱۴ هم‎اکنون، حد فاصل خیابان‌های پیروزی از شمال، ۱۷شهریور از غرب، خاوران از جنوب و طرح توسعه جنگل‌کاری قصر فیروزه از شرق قرار دارد که از غرب، شمال و جنوب به ترتیب به مناطق ۱۲، ۱۳ و ۱۵ شهرداری منتهی می‌شود.

محله های منطقه  ۱۴ تهران

اگر قصد خریدن خانه در تهران دارید، بهتر است از مناطق مختلف شهر؛ پیشینه هر محله و بافت آن باخبر شوید. منطقه ۱۴، از لحاظ شهرسازی بافت قدیمی و جدید را در خود دارد. به طوری که محله‌های شکوفه، جابری، جوادیه، مینا، دولاب و… دارای بافت قدیمی و بدون نقشه مناسب شهرسازی هستند. اما محله‌هایی نظیر چهارصددستگاه، پرستار، ابوذر، قیام، تاکسیرانی، آهنگ و… دارای بافت جدید و با رعایت اصول شهرسازی بنا شده‌اند.

بخش عمده آپارتمان‌های آگهی شده در مناطق مختلف شهر تهران، با قیمتی متعارف در هر مترمربع در بازار عرضه شده‌اند. آخرین اطلاعات سامانه املاک ایران از وضعیت قیمت خانه در منطقه ۱۴ تهران را در جدول زیر مشاهده می‎کنید:

قیمت مسکن منطقه 14

وزیر راه و شهرسازی درباره افزایش یا کاهش قیمت مسکن در سال ۹۸ با بیان این‎که بازار مسکن متاثر از شرایط اقتصادی کشور است، اظهار امیدواری کرده است که بازار مسکن از نظر قیمت جهش آن‌چنانی نداشته باشد. وی همچنین از این موضوع خبر داده است که در موضوع بافت‌های فرسوده بیش از دو هزار و ۷۰۰ محله در اولویت بهسازی قرار گرفته است.

برای آگاهی از تازه ترین اخبارمسکن، از صفحه‎های  خبر و گزارش و اخبارمسکن  مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…