سرویس بهداشتی مدرن

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سرویس بهداشتی یکی از مراکز مهم خانه به حساب می آید.
سرویس بهداشتی مدرن

حمام و سرویس بهداشتی مدرن جزو فضاهایی هستند که اعضای خانواده از آن زیاد استفاده می‎کنند. همچنین بخشی از این فضا که در آن سینک روشویی بکار برده می‎شود برای استفاده‎ی میهمانان خانه شما نیز پر اهمیت است. به همین علت نوع چیدمان این بخش از سرویس بهداشتی جایگاه ویژه‎ای دارد. اگر به بازسازی و یا تغییر دکوراسیون این بخش خانه می‎اندیشید، پیشنهاد می‎کنیم این گزارش را تا پایان بخوانید.

تمیزی و شفافیت

اگر می‎خواهید این بخش از سرویس بهداشتی نقطه کانونی دکوراسیونتان محسوب شود پیشنهاد می‎کنیم که حتما از روشویی‎‎های مناسب با فضای چیدمانتان استفاده کنید. اگر به روشویی‎های کلاسیک علاقه‎مند هستید می‎توانید از نمونه‎ی مشابهی که در تصویر می‎بینید استفاده کنید. این روشویی شیشه‎ای زیبا با ظرافت و تراش های بی نظیر خود می‎تواند فضای خانه‎تان را عوض کند.

سرویس بهداشتی مدرن

با طراحی های خاص و زیبا سلیقه خود را نمایان کنید

اگر در بخش یاد شده به دنبال زیبایی خیره کننده و چشم نوازی هستید، از مدل‎های مربع مستطیلی مدرن با پایه‎ی گرد و لبه‎هایی که به شکل بیضی طراحی شده‎اند می‎توانید استفاده کنید.

سرویس بهداشتی

روشویی های دوتایی برای فضاهای بزرگ

اگر سرویس بهداشتی‎تان مساحت زیادی دارد می‎توانید از روشویی‎های دوتایی با طرح های متفاوت و زیبا استفاده کنید. این شیوه طراحی برای خانواده های پر جمعیت یک ترفند ایده آل محسوب می‎شود.

سرویس دستشویی

روشویی کابینتی

اگر سرویس بهداشتی بزرگی ندارید بهتر است که از روشویی های مدل کابینتی استفاده نکنید. گزینه مناسب برای چنین بخش‎هایی قرار دادن آینه در قسمت بالای روشویی و یک میز پایه دار در قسمت انتهایی آن همانند تصویر زیر است. استفاده از چنین میزهایی که به شکل کمد نیستند، فضای بزرگ‎تر و جادارتری را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

روشویی سنگی

ازکاشی های رنگی استفاده کنید

اگر خواهان محیطی شاداب و پویا هستید حتما از کاشی های رنگی در دیوارها و کف سرویس بهداشتی خود استفاده کنید و در قسمت بالای روشویی‎ها نیز کمدهایی با درهای آینه‎ای نصب کنید تا با انعکاس نور و رنگ، فضایی بزرگ و جذاب‎تر داشته باشید.

روشویی حمام

استفاده از مواد طبیعی در چیدمان

اگر به وجود عناصر طبیعی در خانه خود علاقه دارید می‎توانید از طرح موجود در عکس زیر الهام بگیرید و با برش تکه‎ای چوب، محیطی زیبا برای خود بسازید. به خصوص در خانه‎های ویلایی و یا منازل ساخته شده در دل طبیعت، می توانید از این نوع سرویس بهداشتی مدرن و زیبا استفاده کنید.

روشویی

ساده اما با ظرافت

برای داشتن دکوراسیون ساده، اما با ظرافت استفاده از یک آینه گرد، میزی ساده و پایه دار و یک کاسه‎ی روشویی از جنس چینی گلدار کافی خواهد بود.

روشویی سرامیکی

طراحی های مینیمالیستی برای سرویس بهداشتی مدرن

اگر محیطی که برای این بخش از خانه‎تان اختصاص می‎دهید مساحت کمی دارد و برای گذاشتن سایر وسایل و لوازم خود به جای بیشتری نیاز دارید می‎توانید با توجه به تصویر زیر فضای موجود را تقسیم بندی کرده و در قسمت بالا، کمدی را برای گذاشتن مواد شوینده و حوله‎هایتان ایجاد کنید. حتی با مدیریت مثبت این بخش از خانه می‎توانید فضای مناسبی را برای قرار دادن ماشین لباسشویی‎تان درست کنید.

روشویی کابینتی

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری و دکوراسیون ، محوطه سازی و معماری های خاص از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…