آپارتمان کوچک در دل خانه ای بزرگ (+ویدئو)

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با اجرای ایده‎های جدید در عرصه معماری می‎توان از کمترین فضا به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
آپارتمان کوچک

این آپارتمان کوچک در شهر بوداپست مجارستان، فقط ۴۰ متر مربع مساحت دارد. اما با اندکی فضای نگهدارنده‎ی هوشمند و چند وسیله‎ی خاص و زیبا، این آپارتمان قدیمی به یک ساختمان مدرن و نو تبدیل شده است.

اتاق نشیمن این خانه، فضای کافی برای گذاشتن نیمکت و کاناپه‎های ساده را دارد، اما چراغ پایه‌داری که در گوشه‎ی اتاق جای گرفته، جلب توجه می‎کند و نمی‌توان از آن چشم برداشت.

همچنین تابلوی نقاشی بزرگ موجود در این آپارتمان کوچک نیز یکی از عناصر مرکزی و محوری اتاق نشیمن به حساب می‎آید و کمد دیواری آن نیز که با پیروی از سبک مینی مال و بدون دستگیره طراحی شده، بصورت هوشمند با یک اشاره باز می‎شود.

در این آپارتمان نقلی، اتاق‌خواب نباید خیلی از تخت‌خواب بزرگ‌تر باشد. اگر شما نیز در یک آپارتمان نقلی مشابه زندگی می‎کنید به طراحی این اتاق خواب توجه کنید.

آپارتمان کوچک

همان طور که می‎دانید دیوارها بعنوان عناصر جداکننده در فضای داخلی استفاده می‎شوند، اما در این آپارتمان کوچک، برای اینکه وجود دیوارها جای بیشتری را اشغال نکند، از دیوار شیشه‌ای سیاه رنگ که فضای نشیمن را از محیط آشپزخانه، بدون ایجاد مانع و محدودیت جدا کرده استفاده شده است. این دیوار شیشه‌ای، کولر گازی را در یک سمت و تلویزیون را در سمت دیگر خود جای داده است، بنابراین این حفاظ علاوه بر ایجاد نوعی زیبایی بسیار کارآمد است.

نورپردازی آپارتمان کوچک :

نورپردازی نقش بسیار مهمی در زیبایی خانه دارد، بنابراین در این آپارتمان نیز نورهای موضعی، هوشمندانه روی وسایل خاص و زیبا مانند صندلی‌ها، پیش‌خوان‌ و سایر وسایل خانه تابیده شده و وجود تکنیک نورپردازی نواری به این فضا جلوه‌ای زنده، زیبا، و بسیار مدرن داده است.

در نهایت می‎توان گفت که شرکت طراح در یک فضای ۴۰ متری تمام امکانات یک زندگی راحت را فراهم کرده است.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…