آپارتمان های ارزان ، پیشتاز معاملات تهران

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آپارتمان‌های ارزان در آذر ماه امسال پیشتاز معاملات در شهر تهران در بازه قیمتی متر مربعی ۵ تا ۶ میلیون تومان بوده اند .
آپارتمان های ارزان

آپارتمان های ارزان پیشتاز معاملات تهران بوده‎اند.

آمارهای معاملات مسکن در آذر ماه امسال نشان می دهد آپارتمان‌ های ارزان  پیشتاز  معاملات  بازار مسکن تهران، طی ماه یاد شده  بوده‎‎اند.

به گزارش مجله دلتا به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، بنا بر اعلام بانک مرکزی در آذر امسال، آپارتمان های پیشتاز در معاملات خرید مربوط به  آپارتمان های ارزان  با قیمت ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان بوده است.

این واحدها بیش از ۱۷ درصد از سهم معاملات خرید در بازار مسکن شهر تهران طی  زمان  یاد شده را از آن خود کرده‎اند.

همچنین، آپارتمان‌هایی با قیمت ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان با سهم ۶/ ۱۶ درصد از معاملات، رتبه دوم پرمعامله‌ ترین آپارتمان های ارزان تهران در آذر۹۷  را به خود اختصاص داده‎اند.

آپارتمان های ارزان

آپارتمان‌ های ارزان با قیمت ۴۵۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان در جایگاه سوم پر فروش‌ترین آپارتمان‌ها طی آذر۹۷ شهر تهران قرار گرفته‎اند.

در مجموع بیش از ۴۷ درصد از میزان معاملات خرید آپارتمان در آذر امسال مربوط به واحدهای مسکونی با ارزش کمتر از ۶۰۰ میلیون تومان بوده است .

آمار‎ها حاکی است، واحدهای مسکونی در بازه قیمتی  متر مربعی ۵ تا ۶ میلیون تومان، بیشترین سهم معاملات در آذر ۹۷ را در تهران به خود اختصاص داده‎اند.

نزدیک به ۱۰ درصد از میزان معاملات خرید خانه مربوط به این گونه واحدها است. این در حالی است که میانگین قیمت یک  مترمربع آپارتمان در تهران طی آذر امسال از مرز ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گذشت.

در مجموع، نزدیک به ۵۷ درصد از معاملات خرید آپارتمان مربوط به واحدهایی است که کمتر از میانگین قیمت مسکن در تهران خرید و فروش شده‌اند.

 

برای آگاهی بیشتر از حال و هوای معاملات آپارتمان در تهران به صفحات خبر و گزارش و اخبار مسکن مجله دلتا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…