مک دونالد هوشمند در گرجستان

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
معماری پیشرفته امروزه نه تنها در ساخت و ساز بناهای مسکونی بلکه در طراحی تمام ابنیه های تجاری، رفاهی و... نیز به چشم می خورد.
مک دونالد هوشمند

احداث رستوران مک دونالد هوشمند در قلب یکی از مدرن ترین پمپ بنزین های گرجستان، فرصتی مناسب در اختیار طراح پروژه قرار داده است تا دو کاربری جالب را در یک ساختمان ارائه دهد.

 به گزارش مجله دلتا این شعبه مک دونالد در قلب مجموعه ای  شیشه ای با طراحی منحصربه فرد قرار گرفته و فضایی مناسب را برای گذراندن وقت و صرف غذا ایجاد کرده است.

پمپ بنزین در مرکز شهر تفلیس واقع شده است و طراحی خاص آن به همراه جایگاه های بزرگ پمپ بنزین به مشتریان رستوران این امکان را می دهد تا به راحتی از طریق یک ورودی جداگانه به رستوران وارد شوند.

طراحی داخلی رستوران مک دونالد هوشمند به گونه ای است که از خطوط و فرم پمپ بنزین تأثیر گرفته تا همخوانی مناسبی با مجموعه ایجاد شود.

فضاها طوری طراحی شده اند که جایگاه سوخت گیری خودرو و مکان رستوران از یکدیگر جدا باشند و درعین حال تمام مجموعه یک پارچه باشد.

 بیشتر بخوانید:

خرید ملک در گرجستان را از دسـت نـدهیـد!

در سفر به گرجستان کجا برویم؟

پلان دایره شکل رستوران در هسته ساختمان واقع شده و اختلاف سطح بخش سفارش و نشیمن از هم جدا شده است. تصاویر زیر به خوبی گویا کیفیت احداث و طراحی این مجموعه هستند. این رستوران از نقاط مورد علاقه گردشگرانی است که به گرجستان سفر می کنند.

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…