لوستر مناسب خانه شما

۰
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
از آن‎جا که دکوراسیون همه نواحی منزل دارای اهمیت زیادی است؛ بنابراین لوستر مناسب می‎تواند به زیبایی و چشم‎نوازی چیدمان خانه شما کمک کند.
لوستر مناسب

 لوستر مناسب خانه شما کدام است؟

برای انتخاب لوستر مناسب، باید منبع نوری انتخاب کنید که به‎جز زیبایی ، ابعاد ، اندازه و طراحی چشم گیر و با دکوراسیون جایی که می‎خواهید از لوستر استفاده کنید، هماهنگی و همخوانی داشته باشد.

لوستر مناسب

از آن‎جا که دکوراسیون فضای داخلی خانه دارای اهمیت زیادی است؛ بنابراین لوستر مناسب می‎تواند به زیبایی و چشم‎نوازی چیدمان خانه شما کمک کند. ارتفاع استاندارد لوستر باید رعایت شود تا فضای خانه را جذاب‎تر کند.

لوستر نشیمن

لوسترها انواع مختلفی دارند. لوستر کلاسیک، ساده، مدرن، چندطبقه، دیوارکوب و …

3 7 لوستر مناسب خانه شما

پیشنهاد می‎شود اندازه ارتفاع لوستر تا کف اتاق از دو متر بیشتر نباشد.  بهتر است منبع نور لوستر مشخص نبوده و پوشیده باشد، و نور به صورت غیرمستقیم به محیط تابانده شود.

لوستر رنگی

 لوستر مناسب اتاق‎ها، آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب با یکدیگر متفاوت است و درباره این موضوع، مجله دلتا چند پیشنهاد برای شما دارد.

لوستر مناسب

لوستر راهرو

لوستر مناسب برای راهرو، اتاق خواب و فضاهای کوچک، دیوارکوب‎ها هستند. بهتر است رنگ لوستر اتاق خواب کدر یا مات باشد. در دکوراسیون اتاق خواب،  لوستر دیوارکوب نیز گزینه‎ای مناسب است.
لوستر مناسب

لوستر آشپزخانه

لوستر آشپزخانه بهتر است به گونه‎ای  باشد که نور را فقط به یک سمت و رو به پایین منتشر کند. به ویژه در بالای میز ناهارخوری  پیشنهاد می‎شود که از این گونه نور پردازی استفاده شود. لوسترهای مدرن برای دکوراسیون آشپزخانه بسیار طرفدار دارند. همچنین لوسترهای ساده که از فلز یا انواع چوب ساخته شده‎اند نیز انتخابی درست است. دیوارکوب نیز لوستر مناسب آشپزخانه به شمار می‎رود.

لوستر آشپزخانه

لوستر پذیرایی

از لوستر کلاسیک به دلیل لوکس بودن در پذیرایی استفاده می‎شود. همچنین لوسترهای آویز نیز پیشنهاد می‎شوند.
لوستر پذیرایی

لوستر اتاق نشیمن

لوستر مناسب اتاق نشیمن باید درخشندگی و نور زیادی داشته باشد. همچنین از لوستر آویز در نشیمن استفاده نکنید، زیرا ارتفاع سقف را بسیار زیاد نشان می‎دهد.
لوستر

اگر به مطالب دکوراسیون علاقه‎مندید، شما را به دیدن دیگر مطالب مربوط به  معماری و دکوراسیون  و  دکوراسیون  در مجله دلتا دعوت می‎کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…