برترین ‎آژانس های گروه دلتا در آبان ۹۷ (+ویدئو)

۰
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برترین ‎آژانس های گروه دلتا در آبان 97طی مراسمی معرفی شدند.
برترین ‎های گروه دلتا
مراسم تجلیل از برترین ‎آژانس های گروه دلتا در آبان ماه ۹۷ ، شنبه سوم آذر با حضور جمعی از مدیران ، مسئولان،سرپرستان ، مشاوران و کارکنان گروه دلتا برگزار شد.
محمد تقوی در حاشیه این مراسم و تجلیل از همکاران آژانس ۸۵۰، گفت: «این موفقیت، نتیجه زحمات کل گروه و تمام بخش‎های فعال و پرتلاش آژانس “۸۵۰” و همت، هماهنگی و انسجام تیمی همکاران بوده است. از این بابت به مدیران خوب این آژانس، آقایان زنجانی، سیار و سیاوش تبریک می‎گویم.»
برترین های گروه دلتا
مدیر عامل وب سایت دلتا با بیان این‎که طی نزدیک به نیم قرن فعالیت در بخش املاک، شاهد نوسان‎های زیادی بوده است، افزود:«تجربه کاری من نشان داده که این پستی و بلندی‎ها، هیچ تاثیری در کار و فعالیت دلتا نخواهد داشت. در دوران رکود در هیچ دوره‎ای عقب نیفتادیم. معتقدم : در این دوران هم با برنامه‎ریزی صحیح ومناسب، می‎توانیم به راحتی این مشکلات را پشت سر گذاریم.»
محمد تقوی خطاب به مشاوران، سرپرستان و مدیران دلتا تاکید کرد: «باید تلاش‌تان را در این دوران چند برابر کنید تا نتایج ارزشمند وبهتری به‎دست آورید. این ها نکاتی هستند که شاید افراد با تجربه هم توجهی به آن نداشته باشند اما، ۴۰ سال تجربه من در این حوزه ، می‎گوید این بحث ها اصول علمی موفقیتند.»
وی، به برخی رفتارهای غیر حرفه‎ای در دوران رکود اشاره کرد و گفت: «وقتی کاسبی فکر می‎کند در دوران رکود باید زودتر تعطیل و کمتر کار کند، نتیجه اش درآمد کمتر خواهد بود در حالی که  اگر تلاش و فعالیت بیشتر و چند برابر شود، می‎تواند نتایج و دستاوردهایی مطلوب را در پی داشته باشد.»
در این مراسم از برترین ‎آژانس های گروه دلتا و همچنین مدیران معاملات، سرپرستان و مشاوران آژانس ها با اهدا لوح تقدیر و جوایز نقدی قدردانی شد.
از این مراسم گزارش تصویری تهیه شده است که از نظرتان می‎گذرد.
برای خواندن مطالب بیشتر و همچنین تازه های دلتا، از مجله دلتا دیدن کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…