شومینه های مدرن و زیبا

۱
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
به طور معمول برای زیبا کردن شومینه، متناسب با معماری داخلی و دکوراسیون خانه، از سنگ، گچ، شیشه و چوب استفاده می شود.
شومینه

اگرچه از شومینه به دلیل مصرف بالای سوختی که دارد، در بسیاری از ساختمان‎ها استفاده نمی‎شود، اما استفاده از شومینه می‎تواند دکوراسیونی جذاب و متفاوت به خانه  شما هدیه کند. در شیوه‎های مدرن معماری، شومینه را در محلی ایجاد می‎کنند که زیبایی شومینه بیشتر دیده شود و لذت بصری ایجاد کند.

شومینه های مدرن و زیبا

به طور معمول برای زیبا کردن شومینه، متناسب با معماری داخلی و دکوراسیون خانه، از سنگ، گچ، شیشه و چوب استفاده می‎شود.  استفاده از رنگ‎های مختلف، احساس دلپذیری به شما می دهد. شعله‎های زیبای آتش، انرژی گرم و صمیمی به محیط اضافه کرده و موجب زیباتر شدن  فضای اتاق نیز می‎شود.

شومینه انواع مختلفی دارد. مثل: هیزمی، سنگی، دیواری، الکلی، مدرن، برقی، گازی و دیواری.

شومینه های مدرن و زیبا

به گزارش مجله دلتا ، شومینه‎های مدرن  طرح‎های مختلف و بدون محدودیت دارند. ابعاد شومینه، طراحی قطعات آن، پرداخت دیوارهای اطراف، کف شومینه و لوازم فرعی شومینه، هنگام طراحی بسیار اهمیت دارد. همچنین این شومینه‌ها از ترکیب شیشه و استیل هستند و  به‌عنوان نقطه کانونی، موجب جداسازی فضاها از یکدیگر شده و حتی  می‎توانند به‌صورت دوطرفه ساخته شوند تا هر دو فضا بتوانند از گرما و شعله آتش برخوردارشوند.

شومینه های مدرن و زیبا

برخی از این شومینه ها را می‎توان در وسط اتاق قرار داد و برخی دیگر را می‎توان از دیوار آویزان کرد. شومینه‎ها، به طور معمول در گوشه اتاق، وسط دیوار، بین در و دیوار که برای شومینه‎های دو طرفه هستند و یا در وسط فضا قرار می گیرند.

 

شما را به خواندن جامع ترین مجله ملکی دعوت می‎کنیم.

یک نظر

  1. محمد آراسته فر

    ۱۹ تیر ۱۳۹۸ در ۲:۱۳ ب٫ظ

    خیلی خوبه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…