برترین های گروه املاک دلتا در آبان ۹۷

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر معاملات آژانس 850 گروه املاک دلتا به رقابت ماهانه آژانس ها اشاره کرد و گفت: این رقابت ها انگیزه بیشتری برای کسب درآمد در ما ایجاد می‎کند.
برترین های دلتا

مدیر معاملات آژانس ۸۵۰  وب‎سایت ملکی دلتا روز گذشته در مراسم تجلیل از برترین‎ آژانس درآبان‌ ۹۷، گفت: «اگر هدف، برنامه وتلاش فعالانه نداشته باشیم، هرگز به موفقیت نخواهیم رسید.»

به گزارش مجله دلتا، سیاوش افزود: «موفقیت مستلزم تلاش زیاد و پشتکار فراوان است.»

به گفته سیاوش، در شغل مشاوره املاک، هیچ معجزه‎ای در کار نیست. آدم‎های موفق روی فعالیت تخصصی خود تمرکز کرده و حتی برای این کار شاید نیاز به تحصیلات تخصصی هم نباشد.

وی با اشاره به رکود بازار مسکن تصریح کرد: «در دلتا همیشه وقتی در بازار شاهد رکود بوده‌ایم، روند صعودی داشته‎ایم و رکود به ویژه در آژانس ۸۵۰ و منطقه تحت پوشش آن معنایی ندارد و ما همواره بر رکود غلبه کرده‎ایم.

برترین های دلتا

وی به رقابت ماهانه آژانس ها هم اشاره کرد و گفت: این رقابت که به لطف آقای تقوی و به منظور موفقیت و تلاش همکاران انجام می‎شود، انگیزه بیشتری برای کسب درآمد در ما ایجاد می‎کند.

زمان سنجی مشاور و تکرار تجربیات موفق از دیگر مباحثی بود  که وی در سخنانش به آن اشاره کرد و افزود: با مدیریت این مسایل و ارتباط مناسب با خریدار و فروشنده می‎توانیم، پیشرفت کنیم.

در ادامه این مراسم علی سیار از دیگر مدیران معاملات آژانس ۸۵۰، با تقدیر از فعالیت همکاران خود در دلتا گفت: «با وجود شرایط سخت اقتصادی در جامعه، امکانات برای کسب درآمد بیشتر در آژانس‎های گروه دلتا فراهم است.»

2 36 برترین های گروه املاک دلتا در آبان 97

وی افزود: «کسی که با توکل بر خدا و تلاش برای کسب درآمد از خانه بیرون می آید، موفق خواهد شد. در زمان رونق بازارمسکن  بستن قرارداد خرید و فروش ملک، هنر نیست. هنر جایی است که در هر شرایطی بتوان موفق بود و در آمدزایی کرد.»

سیار همچنین اظهار داشت: «باید ایرادهای خود را بشناسیم و با رفع آن‎ها و برنامه ریزی درست به اهداف درخشان دست یابیم .

در این مراسم از مدیران معاملات ،سرپرستان ومشاوران برتر دلتا در آبان ماه تقدیر شد که اسامی آن ها به شرح زیر است :

مدیران معاملات برتر دلتا به ترتیب : آقایان سیاوش، قربانی و کهنسال

سرپرستان برتر دلتا به ترتیب : آقایان زند منش، صفایی و جوزف

مشاوران برتر دلتا، به ترتیب:  آقایان زند، مسعود و سیروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…