پیام مدیرعامل گروه املاک دلتا درباره زلزله کرمانشاه

۰
3
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
خبر زلزله شب گذشته در مناطق غربی کشور به ویژه استان کرمانشاه، دلهره آور و دردناک بود. می‎دانیم که این تسلیت‎ها شاید چیزی از بار درد هموطنان مان نکاهد، اما گروه دلتا اعتقاد دارد باید همدردی را هرچند کم اثر فریاد کرد تا این درد را تنها از آن خود ندانند.
زلزله کرمانشاه

قلب همه ما شکست وقتی دوباره زنگ بدصدای زلزله در کرمانشاه و دیگر استان های وطن عزیزتر از جانمان را شنیدیم.

چگونه می‎توان در برابر این همه رنج طاقت بیاوریم، وقتی که سرما و رنج و باد و سیل و طوفان دست به دست زلزله می‌دهند که کودکان و مردم سرزمین ما را این گونه مورد هجوم قرار دهند؟

چگونه می‌توانیم حجم بزرگ این اندوه را بیان کنیم، وقتی زمین هم درک نمی‌کند که کمی آرام بگیرد شاید قلب مام وطن، بهانه‌ای برای آرامش داشته باشد.

خبر زلزله شب گذشته در مناطق غربی کشور به ویژه استان کرمانشاه، دلهره آور و دردناک بود. می‎دانیم که این تسلیت‎ها چیزی از بار درد هموطنان‌مان نمی‌کاهد، اما گروه دلتا اعتقاد دارد باید همدردی را هرچند کم اثر فریاد کرد تا این درد را تنها از آن خود ندانند.

گروه املاک دلتا سال گذشته درجریان زلزله کرمانشاه، دو کاروان پتو  و کمک های دیگر را برای همدردی با مردم آسیب دیده ارسال کرد. این کمک، گرچه اندک و ناچیز بود، اما تلاشی بود برای حمایت از مردم آسیب‌دیده. امسال هم کنار مردم غرب کشور، خواهیم بود و برنامه‌هایی را برای بهتر شدن شرایط هموطنان‌مان انجام خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…