جمعه سیاه خانه شما را نونوار می‎کند

۰
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
جمعه سیاه، چندین دهه است که به عنوان بزرگترین روز حراج در دنیا شناخته می‌شود و البته فرصت مناسبی است برای اینکه بتوانید وسایل مورد نیاز خانه خود را با قیمتی کمتر از قیمت روز از بازار تهیه کنید.
جمعه سیاه

جمعه سیاه، چندین دهه است که به عنوان بزرگترین روز حراج در دنیا شناخته می‌شود و البته فرصت مناسبی است برای اینکه بتوانید وسایل مورد نیاز خانه خود را با قیمتی کمتر از  قیمت روز از بازار تهیه کنید.

البته که در کشور ما به شکل آنلاین از برخی فروشگاه‌های آنلاین هم ، زمینه بهره‌مندی از این تخفیف‌ها وجود دارد.

به گزارش مجله دلتا، جمعه سیاه در روز بعد از عید شکرگزاری (چهارمین پنجشنبه ماه نوامبر) برگزار می‌شود و امسال این روز مصادف است با ۲۳ نوامبر.از آنجا که این روز را به عنوان روز آغاز خرید کریسمس در ایالات متحده در نظر گرفته‌اند، بیشتر فروشندگان صبح زود و حتی در نیمه‌های شب فروشگاه‌های خود را باز کرده و به تبلیغ کالاهای خود پرداخته و آن ها را می‎فروشند.

در این روز فروشگاه‎ها، درب مغازه‌هایشان را قبل از ساعت ۴ بامداد  می‎گشایند و از همان ساعت اولیه بامداد با هجوم مردم رو به رو می‎شوند.

جمعه سیاه

لوازم خانگی، حجم بالایی از محصولات خریداری شده را در این روز تشکیل می‎دهند. در بسیاری از مواقع می‎توان محصولات داخل آشپزخانه و یا اجناس دکوری را با تخفیف بالای ۷۰درصد هم خریداری کرد.

در آمریکا خرید لوازم خانه  در صدر خرید مردم قرار دارد. در ایران نیز، چند سالی است فروشگاه‎های آنلاین و یا سنتی این روز را به عناوین گوناگون برگزار می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…