آپارتمان‌های قیمت‎مناسب در تهران

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
آپارتمان های قیمت‎مناسب در تهران

در تهران، آپارتمان‌های قیمت مناسب هم پیدا می‎شود. بررسی‎های میدانی از آگهی آپارتمان‌های مسکونی که به بازار مسکن عرضه شده حاکی‎است ، به‎رغم اینکه بخش زیادی ازاین آپارتمان‎ها با قیمت بیش از میانگین قیمت یک مترمربع مسکن درشهر تهران پیشنهاد می‌شوند، اما هنوز هم در مناطقی از پایتخت می‌توان آپارتمان‎هایی با قیمت مناسب وحتی پایین‌تر از میانگین قیمت مسکن پیدا کرد.

به گزارش مجله دلتا، برابر آمار بانک مرکزی و دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، میانگین قیمت یک متر مربع آپارتمان در تهران طی شهریورماه امسال به ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

آپارتمان‌های قیمت‎مناسب در تهران

نکته جالب اینکه طبق بررسی‌های انجام شده حدود نیمی از معاملات خرید و فروش مسکن، درتهران مربوط به آپارتمان‌هایی است که قیمت پیشنهادی آنها کمتر از میانگین قیمت مسکن در شهر تهران است. در عین حال به گفته مشاوران املاک، آپارتمان‌هایی که با قیمت کمتر از میانگین قیمت مسکن در پایتخت به بازار عرضه شده‌اند مربوط به مناطق شرق و جنوب تهران هستند.

در میان این گروه از آپارتمان‌ها، واحدهای مسکونی اغلب نوساز تا ۲۰ سال ساخت دیده می‌شوند. به این ترتیب متقاضیان خانه‎اولی که با استفاده از تسهیلات بانکی به بازار وارد شده اند می‌توانند با انتخاب خانه‌هایی با عمر بنای کم‌ ، خرید خود را انجام دهند.

با مجله دلتا ، همراه شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…