آپارتمان با ۱۵۰ میلیون تومان در مناطق ۹ تا ۱۲ تهران

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مناطق ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ تهران در واقع حکم کمربندی را دارند که مناطق جنوبی را به مناطق مرکزی و در نهایت شمال شهر پیوند می‎دهند.

به گزارش مجله‎ی دلتا در این مناطق بافت جمعیتی، تراکم خانه ها، الگوهای شهرنشینی و سایر المان های محیط شهری تفاوت محسوسی با مناطق بالادستی دارد.

با این حال در این مناطق هم می توان آپارتمان هایی را خریداری کرد که بسته به سرمایه ای که خریدار در اختیار دارد، ظرفیت و امکانات قابل قبولی را به عنوان محل سکونت در اختیار وی می گذارد.

نزدیکی به بازار تهران، از یک سو و نزدیکی به فرودگاه مهر آباد ازسوی دیگر (و البته عبور هواپیماهایی که از روی منطقه ۱۰ می گذرند تا در فرودگاه مهرآباد بر زمین بنشینند) و همچنین نزدیکی به خروجی های غربی و جنوب غربی تهران از جمله ویژگی های این مناطق است.

آپارتمان با 150 میلیون تومان در مناطق 9 تا 12 تهران

در این مناطق، معمولا آپارتمان ها، به طور کلی، کوچک تر هستند و سازندگان مسکن ترجیح می دهند به جای این که به دنبال خریداران خاص برای فروش آپارتمان های بالاتر از ۱۱۰ متر بگردند، نقشه سازه خود را به گونه ای ارائه نمایند که محصول نهایی آن ها آپارتمان هایی در متراژ متوسط و کوچک باشد تا با توان اقتصادی و سرمایه خریداران منزل در این مناطق همگونی داشته باشد.

به این ترتیب باید گفت که خرید آپارتمان های نوساز با استفاده از وام ۱۶ میلیون تومانی مسکن در  این مناطق بسیار راحت تر است.

برای مثال در منطقه ۱۰ قیمت آپارتمان ها از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در نوسان است که به این ترتیب می توان با مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان آپارتمان ۱۰۰ متری مناسبی را با مشاعات کافی خریداری کرد.

نکته دیگر این که با توجه به روند شتابان ساخت و ساز در این مناطق، شاهد دگرگونی سریعی در بافت شهری و همین طور الگوهای عمومی و اجتماعی هستیم که از برخی جنبه های شهرنشینی، تحول مثبتی به شمار می رود.

در ادامه از  وب سایت ملکی جهانی دلتا (DELTA.IR) مواردی را برای شما استخراج و معرفی کرده ایم که با مبلغ نقدی درحدود ۱۵۰ میلیون تومان و با استفاده از وام ۱۶۰ میلیون تومانی به راحتی امکان خرید آن ها وجود دارد.

ضمن این که این ملک ها قابلیت دریافت تسهیلات مسکن یکم  را دارند چون عموما سنی کمتر از ۱۰ سال دارند.

آپارتمان هایی که با وام مسکن ۱۶۰ میلیون تومانی در مناطق ۹ تا ۱۲ تهران می توان خرید:

 

منطقه ۹ و ۱۰

https://goo.gl/H6iXuF

منطقه ۱۱ و ۱۲

https://goo.gl/pX1Dq7

 

یک نظر

  1. ناشناس

    ۵ بهمن ۱۳۹۸ در ۱:۰۷ ب٫ظ

    به نظرم منطقه ۱۰ سلسبیل شمالی از لحاظ همه چیز و دسترسی بسیار عالی است.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…