بازپرداخت اقساط وام مسکن را به تاخیر نیندازید!

۰
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 مدیر عامل بانک مسکن، درباره تاخیر در بازپرداخت اقساط تسهیلات مسکن، گفت: آپارتمان‎های  وام‎گیرندگانی که اقساط بازپرداخت خود را در موعد مقرر پرداخت نکرده‎اند، بعد از انجام مراحل قانونی و صدور اجراییه، به مزایده گذاشته می‎شوند.

به گزارش مجله دلتا ، به نقل از اقتصادنیوز، ابوالقاسم رحیمی انارکی با بیان این‎که در نظر داریم که تمام این واحدها را برای واگذاری مشخص و نحوه فروش آن را  ارزیابی کنیم، گفت: با توجه به استقبال مردم از این‎گونه واحدها، بانک‎ها هم در پی سرعت بخشیدن به مزایده و واگذاری این‎گونه آپارتمان‎ها  هستند.

22 بازپرداخت اقساط وام مسکن را به تاخیر نیندازید!

 به دلیل تغییر و تحولات بازار مسکن در چند ماه اخیر، و کاهش توان مالی مردم در بازپرداخت اقساطشان، روند  به مزایده گذاشتن این واحد ها افزایش یافته است. اما در سال‎های گذشته به دلیل رکود بخش مسکن، تقاضا در این بخش کمرنگ بود.

بانک ها چگونه املاک مزایده را تملک می کنند؟

اگر بعد از مزایده و طی تشریفات آن ملک به تملک بانک درآید، با ارسال صورت‎جلسه تنفیذ مزایده و دستور رئیس اجرای ثبت، سند ملک از نام راهن خارج شده و به اسم بانک یا موسسه اعتباری انتقال می‎یابد و بانک یا موسسات مذکور می‎توانند با داشتن سند مالکیت، ازمتصرف به طریق قانونی خلع ید و از ملک بیرون  و حتی اجرت‎المثل ایام تصرف از مزایده را، تازمان خلع ید و اجرای آن، از متصرف دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…