مزایای عضویت ایران در فدراسیون بین‌ المللی املاک و مستغلات

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مزایای عضویت ایران در FIABSI (فدراسیون بین‌المللی املاک و مستغلات) بسیار است و می‌تواند پایه‌های شکل‌گیری ریل‌استیت را فراهم کند.

به گزارش مجله دلتا ، به نقل از ایسنا، رییس اتحادیه مشاوران املاک، درباره مزایای عضویت ایران در FIABSI گفت: در حوزه ریل‌استیت باید از کشورهای توسعه یافته بیاموزیم و بهتر است دفاتر املاک، به علم روز در این مورد مجهز  شوند. کارشناس املاک باید به چگونگی دریافت تسهیلات برای خریدار، تبلیغات، معماری، ایمنی، بتن و موارد دیگر آگاه باشد، که ما در آغاز این مسیر قرار گرفته‌ایم و امیدواریم با هماهنگی سایر دستگاه‌ها، ارگان‌ها، وزارتخانه‌ها و تسهیل قوانین و مقررات گام‌های خوبی در آینده برداریم.

مزایای عضویت

اما معنای ریل استیت چیست؟

 Real Estate یا مدیریت توسعه املاک و مستغلات، مجموعه کنش‎هایی چندگانه و در عین حال به‎هم پیوسته و درهم تنیده است که گستره وسیعی از فعالیت‎های مربوط به صنعت ساختمان‎سازی و تعاملات و تبادلات بازار را با توجه به نیاز متقاضیان شامل می‎شود. فعالان در این کسب و کار هماهنگ‎کننده تمام فعالیت‎های مربوط به روند ساخت و توسعه هستند. از جمله این موارد می‎توان به انتخاب پروژه، مهندسی، ساخت، بازاریابی و فروش و نیز مدیریت پس از ساخت اشاره کرد.

با این‌که به‎طور جسته و گریخته شرکت‌هایی که در ایران در حوزه ریل‌استیت فعال  هستند، اما تقریبا تمام آن‎ها از قوانین و مقررات دست و پاگیر، مدیریت‌های پراکنده و یکپارچه نبودن در این حوزه گلایه‌مندند.

در امریکا مجله «ریل استیت» یا املاک، از نشریات پرطرفدار است که  به تحلیل‌‌‌‌‌ بازار مسکن  در تمام کشور‌‌‌‌‌های جهان می‌‌‌‌‎پردازد و این بررسی‎ها بر مبنای شاخص‌‌‌‌‌های جهانی در نظر گرفته می‌‌‌‌شوند.

مصطفی‌ قلی خسروی، با اشاره به این‌که عضویت ایران در FIABSI موضوع مهمی برای این صنف تلقی می‌شود، گفت: فدراسیون بین‌المللی املاک و مستغلات، کتاب‌هایی با موضوعات: مهندسی، معماری، فروش و طراحی در اختیار ما قرار داده که مرتبط با توسعه املاک و مستغلات است و این مباحث در دانشگاه علمی کاربردی به دانشجویان آموزش داده می‎شود.

در این ارتباط در مجله دلتا بخوانید:

ایران، عضو فدراسیون بین‌المللی املاک و مستغلات شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…