در چیدمان اتاق کودک به چه نکاتی توجه کنیم؟

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تزیین اتاق کودک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا زیبا بودن محیط سبب می‌شود فرزند شما روحیه‌ای شاد داشته باشد.
تزیین اتاق کودک

اتاق کودک یکی از فضاهای مهم هر خانه‌ای است که در صورت رعایت برخی نکات و بهره‎‌مندی از چیدمان درست و اصولی، محیط خانه‎ را عوض می‌کند. با مجله دلتا همراه باشید.

اتاق پسرانه

توجه داشته باشید که تزیین اتاق کودک زمانی درست و اصولی به نظر خواهد رسید که با سلیقه آن‌‌ها چیده شود نه با نظر بزرگ‌ترها؛ زیرا در نهایت اتاق برای کودک است و او زمان زیادی را در آن سپری خواهد کرد. به طور مثال برای اتاق پسرانه که معمولا به فوتبال علاقه دارد می‌توانید از وسیله‌هایی مانند توپ و اشکال مختلف موجود در زمین فوتبال استفاده کنید.

تزیین اتاق کودک پسر

اتاق دخترانه

برای رنگ دیوارهای اتاق می‌توانید از رنگ‌های ملایم کمک بگیرید که باعث می‌شود اتاق بزرگ‎‌تر از آنچه که هست دیده شود. علاوه بر این، به کار بردن رنگ‌‌های جذاب و پویا نیز می‌تواند در روحیه کودک تاثیر مثبتی داشته باشد؛ مثلا رنگ صورتی یا ترکیب دو رنگ نارنجی و سبز زیبایی بی‌نظیری را برای اتاق دخترانه ایجاد می‌کند. البته می‌توانید به جای رنگ از کاغذ دیواری هم استفاده کنید.

تزیین اتاق کودک دختر

انتخاب مبلمان مناسب

مبلمان را از رنگ‌های روشن انتخاب کنید. رنگ‌‌های آبی، سفید و کرم از جمله رنگ‌هایی است که در برجسته‎‌تر کردن ترکیب اتاق کودک می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند. همچنین در تکمیل تزیین اتاق کودک می‌توانید از تخت خواب و کمد لباس متناسب با سایر وسیله‌ها استفاده کنید. علاوه بر این، وجود قفسه‌های رنگی کتاب نیز می‌تواند نقش مهمی را در دکوراسیون داخلی ایفا کند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطالب بیشتر در این زمینه، “تخت خواب دو طبقه، استفاده بهینه از فضای اتاق” را در مجله دکوراسیون دلتا را از دست ندهید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ بهمن ۱۳۹۹ در ۹:۲۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۳۹۹ در ۳:۱۲ ب٫ظ

  3. مهدی فراهانی

    ۲۲ دی ۱۳۹۸ در ۳:۱۵ ب٫ظ

    مطالب مفیدی بود ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…