هشدار به متقاضیانی که مسکن‎ مهر خود را تحویل نگرفته‎ اند

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

متقاضیان واحدهای مسکن‎مهر آماده تحویل که واحد هایشان را تحویل نگرفته اند باید، هزینه‌های نگهداری از واحد های خود را بپردازند.

  گزارش مجله دلتا ، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه‎وشهرسازی حاکی است، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام این مطلب تاکید کرد : هزینه های نگهداری از واحد های مسکن مهر آماده تحویل از متقاضیانی که واحد خود را تحویل نگیرند دریافت و به پیمانکاران داده خواهد شد.

هشدار تحویل نگرفتن

حبیب‌الله طاهرخانی گفت:  به سبب نوسانان های ایجاد شده در اقتصاد کشور باعث شده است که پیمانکاران سازنده مسکن مهر دچار ضرر و زیان شوند و از آنجا که بخشی از واحد‌های مسکن مهر که آماده‎ی تحویل است، اما متقاضیان نسبت به تحویل این واحدها اقدام نکرده‎اند شرکت عمران شهر های جدید هزیه های نگهداری از این واحد ها را از متقاضیان دریافت و به پیمانکاران خسارات دیده پرداخت می کند.

وی افزود: طبق مصوبه‎ی شورای‌عالی مسکن، آن دسته از واحد‌های مسکونی خالی که متقاضیان آن‎ها آورده خود را پرداخت نکرده‌اند، به متقاضیانی که آورده خود را تکمیل کرده‌اند، تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدیدتصریح کرد: هم‌اکنون بسیاری از واحد‌های مسکن مهر در مرحله نازک‌کاری قرار دارد، اما پیمانکاران با مشکلاتی از جمله کمبود پکیج و افزایش قیمت آسانسور روبه‌رو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…