منع استفاده از ظروف یک‎بار مصرف در اتحادیه‎اروپا (+ویدئو)

۰
3
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

منع استفاده از ظروف یک‎بار مصرف در اتحادیه‎اروپا اعلام خواهد شد. بر اساس طرح تازه کمیسیون اتحادیه‎اروپا ظروف یک‌بار مصرف مثل بشقاب و کارد و چنگال، نی‌های نوشیدنی و گوش‌پاک‌کن‌های پلاستیکی در کشورهای عضو ممنوع می شود.

پارلمان اتحادیه اروپا در نظر دارد دستورالعمل منع استفاده از ۴ نوع محصول پلاستیکی یک‎بار مصرف را در کشورهای عضو این اتحادیه اعلام کند.

منع استفاده از ظروف یک‎بار مصرف در اتحادیه‎اروپا

به گزارش مجله دلتا به نقل از دویچه وله، بر اساس طرح تازه کمیسیون اتحادیه‎اروپا ، استفاده از ظروف یک‌بار مصرف مثل بشقاب و کارد و چنگال، نی‌های نوشیدنی و گوش‌پاک‌کن‌های پلاستیکی در کشورهای عضو ممنوع می شود.

دستورالعمل جدید اتحادیه‎اروپا برای محدودیت مصرف محصولات پلاستیکی همچنین شامل مقررات تازه در تعیین مبلغی برای بازگرداندن بطری‌های پلاستیکی یک‌بار مصرف و تورهای ماهیگیری از جنس پلاستیک نیز می‌شود.

در کشورهای اروپایی سالانه ۲۶ میلیون تن مواد پلاستیکی دور ریخته می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…