چرا آپارتمان‎های‎ نوساز خریدار ندارند؟

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چرا آپارتمان‎های‎ نوساز خریدار ندارند؟ این روزها اوضاع مبهم بازار املاک، موجب شده است تا بخش زیادی از مالکان آپارتمان‎های نوساز تمایل چندانی به فروش واحد های خود نداشته باشند.

چرا آپارتمان‎های ‎نوساز خریدار ندارند؟

به گزارش مجله دلتا، به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، به گفته مشاوران املاک در مناطق شهر تهران از آنجا که بیشتر مالکان واحدهای نوساز فکر می‌کنند که روند رشد قیمت در بازار املاک ادامه‌دار خواهد بود، تمایلی به عرضه فایل خود برای فروش ندارند.

مشاوران املاک مناطق شهر تهران، اوضاع کنونی بازار املاک را اینگونه شرح می‌دهند: «هم اکنون بیشتر مالکان آپارتمان‎های نوساز یا برای فروش واحد ‌های خود دست نگه داشته‌‌اند یا اینکه معمولا قیمت‌های پیشنهادی خود را به قدری بالا و متفاوت از قیمت میانگین منطقه ارائه کرده‌اند که در عمل این واحد‎ها خریدار ندارند و نبود مشتری مانع فروش ملک آنها می شود.»

مشاوران املاک شهر تهران بر این باورند که، چون قیمت‌های پیشنهادی برای واحدهای نوساز بسیار گران است، بخشی قابل‎توجه از متقاضیان خرید مسکن در بازار، خانه اولی‌ها هستند که معمولا توان خرید این واحد های مسکونی را به سبب بودجه محدودشان ندارند.

بر این اساس در حقیقت خرید آپارتمان‎های نوساز یا با عمربنای کم، برای آنهایی که نخستین بار قصد خرید خانه دارند، امکان‌پذیر نیست و در مقابل به خرید واحدهای مسکونی با عمر بنای بیشتر ناگزیرمی‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…