خانه‎های کپسولی، مناسب محیط زیست (+ویدئو) 

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

خانه‎های کپسولی، مناسب محیط زیست توسط متخصصان فن‎آوری‎های طرفدار محیط زیست ساخته شده‎اند تا کمترین آسیب را به طبیعت وارد کنیم.

خانه‎های کپسولی، مناسب محیط زیست

به گزارش مجله دلتا، چادرهای مسافرتی وسیله‎ای مناسب برای حضور در طبیعت و استفاده از مواهب آن است. به‎تازگی با بهره گیری از دانش نوین و فناوری پیشرفته، چادرهای مسافرتی هم متحول شده‎اند. طراحان، با طراحی «اکو کپسول» خانه‎ای قابل حمل و مناسب محیط زیست ساخته‎اند که از خورشید و باد نیرو می گیرد.

خانه‎های کپسولی، مناسب محیط زیست

اکو کپسول خانه‎ای دو نفره، قابل حمل، پیشرفته و دوستدار محیط زیست است. ابعاد این خانه متحرک برابر با ۲.۵۵×۴.۴۵×۲.۲۵ متر است و هزار و ۵۰۰ کیلوگرم هم وزن دارد.

همان گونه که در تصاویر می‎بینید ،طراحی اکو کپسول از نظر ظاهری شبیه تخم مرغ است و درخشندگی سطح بدنه  همراه با پنجره‎های یکپارچه، خانه‎ای چشم نواز  را ایجاد کرده است. اکو کپسول به توربین بادی داخلی ۷۵۰ وات و آرایه‎ای از سلول‎های خورشیدی ۶۰۰ وات و بسته باتری قابل شارژ  برای اطمینان از وجود نیرو در مکان‎هایی بدون نیروی برق ، مجهز شده است.

خانه‎های کپسولی، مناسب محیط زیست

در داخل این خانه کوچک، تجهیزات و مبلمان مورد نیاز جا سازی شده که از آن جمله می‎توان به تخت تاشو، محل کار و غذاخوری، آشپزخانه کوچک، دستشویی، دوش و فضاهای ذخیره سازی اشاره کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…