۷ روش آسان برای فروش سریع خانه (+ویدئو)

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آیا می‎توان بدون استرس برای فروش خانه اقدام کرد؟

خرید و فروش خانه تقریبا در تمام فصول سال کاری بحث برانگیز و نیازمند مهارت است. اما متاسفانه برخی از افراد اطلاعات و مهارت کافی در این زمینه را ندارند و همین امر سبب ایجاد استرس در آنها می‎شود. اما اگر می‎خواهید که خانه خود را به بهترین شکل ممکن و به دور از استرس بفروش برسانید حتما به موارد زیر دقت کنید.

*دادن قیمت مناسب برای فروش خانه یکی از اولین راههاییست که توجه خریداران را به ملک شما جلب می‎کند. اگر قیمت پیشنهادی شما معقول بوده وبا بودجه خریدار همخوانی داشته باشد رغبت بیشتری برای خرید در متقاضی ایجاد می‎شود. اما اگر زمان کافی دارید، می‎توانید ملک خود را با قیمت بالاتر نیز برای فروش بگذارید، اما در این مدت ممکن است که خریداران واقعی را از دست بدهید و بعد از مدتی مجبور شوید ریسک فروش خانه به قیمت پایین تر را نیزبپذیرید.

*همواره قبل از فروش در مورد نرخ پیشنهادی خانه خود تحقیق کنید و قیمت نهایی‎تان را با نرخ بازار و خانه‎های هم رده‎ی منزلتان مقایسه کرده و میزان قیمت و مدت زمان فروش موارد مشابه را مورد ارزیابی قرار دهید. در این صورت می‎توانید به یک تحلیل درست از اوضاع مسکن بخصوص ملک خود دست پیدا کنید.

مقایسه قیمتها

* هنگام معامله باید حواستان جمع باشد تا در چانه زنی برای قیمت پا را فراتر از اصول حرفه‎ای نگذارید. صداقت و داشتن رفتاری معقول در این زمینه و پیشنهاد قیمت عادلانه در هنگام بازاریابی برای خانه‎تان می‎تواند برای شما که در مقام فروشنده هستید مفیدتر بوده و ثمرات بهتری به بار بیاورد. اما این به این معنی نیست که قوانین خودتان رو فراموش کنید ودر مقابل درخواست تخفیف خریدار تسلیم شوید، بلکه می‎توانید با رعایت قوانین خود، مقداری تخفیف منطقی برای او در نظر بگیرید.

* معاملات اینترنتی یکی دیگر از راه‎های مفید در این زمینه است. برای خرید و فروش‎های آنلاین، سایت‎های اینترنتی معتبر بهترین پیشنهاد هستند. از این رو برای فروش خانه‎تان حتما در این سایت‎ها آگهی فروشتان را ثبت کنید. براساس تحقیقات انجام شده ۷۰ درصد املاکی که برای فروش از طریق سایت‎های اینترنتی ثبت شده‎اند، بصورت کاملا موفق به فروش می‎رسند.

فروش اینترنتی خانه

* دلیل فروش خانه برای برخی از افراد تنها به علت وجود مشکلات مالی است. به همین علت قبل از اقدام برای فروش از تمامی مواردی که باید در خانه تعمیر شوند چشم پوشی می‎کنند. اما اگر می‎خواهید خانه‎تان به سرعت به فروش برسد می‎توانید با اضافه کردن مبلغی جزئی به اصل قیمت ملک‎تان پول مورد نیاز برای تعمیرات را فراهم کنید. پولی که برای تعمیر آشپزخانه و بخش‎های دیگر منزلتان خرج می‎کنید سرانجام در فروش ملک‎تان بسیار تاثیر گذارخواهد بود. به همین دلیل اطمینان حاصل کنید که از کفپوش‎ها تا رنگ دیوار، و حتی لوله کشی‎های آشپزخانه‎تان بدون تعمیر و رسیدگی رها نشود. حتی اگر خانه شما قدیمی است برای داشتن فروشی موفق باید تمام سیستم برق کشی ،لوله های گاز و آب مورد تعمیر قرار گیرند.

* اگر می‎خواهید آگهی فروش خانه‎تان تاثیر گذار و بسیار مهم به نظر برسد بایستی بسیار متفاوت طراحی شده و از عکسهای خوب استفاده شود. زیرا این عکس‎ها مهمترین منابع اطلاعاتی را در اختیارخریداران می‎گذارند. به همین دلیل عکسهایتان باید از وضوح تصویر بالا و زاویه بندی درست برخوردار باشند.

*چنانچه قصد دارید تا خانه‎تان را با اشیاء و وسیله‎های موجود در آن بفروشید، برای اینکه توجه خریداران را جلب کنید تمام وسیله‎ها یا مبلمان اضافی و غیر همخوان موجود در خانه را کنار بگذارید. برای خریدارانی که به دکوراسیون‎های مینی مالیستی علاقه‎مند هستند دیدن چند تکه وسیله‎ی کوچک اما همگون بیشتر از دیدن خانه‎ای پر از لوازم ناهماهنگ ارزش و اهمیت دارد. به همین خاطر تا می‎توانید خانه‎تان را به صورت ساده دکور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…