با این ترفندها خانه ­‎تان را بزرگتر کنید (+ویدیو)

۰
2
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
بزرگ تر نشان دادن خانه همیشه جزو یکی از دغدغه های افرادیست که متراژ خانه شان کم است.
خانه

با این ترفندها خانه ­‎تان را بزرگتر کنید و از زندگی بیش از پیش لذت ببرید.ترفندهایی که ساده به نظر می‎رسند ولی به شدت کاربردی هستند.

شاید برای همه این فرصت وجود نداشته باشد که در خانه‎­ای با مساحت زیاد ساکن باشند، اما افراد می­‎توانند با توجه به علایق و سلیقه‎شان اقدام به خرید لوازم و حتی رنگ‎آمیزی دیوارها بکنند، چرا که انتخاب این موارد نقش بسیار موثری دارند تا خانه ‎تان بزرگتر به نظر برسد.

اگر به‎تازگی زمینی خریداری کرده‌اید که مساحت آن کم است و تمایل دارید در آنجا خانه‌ ای بسازید، پیشنهاد می‌کنیم که تا حد ممکن ارتفاع سقف آن زیاد باشد، زیرا  باعث می‎شود خانه ­‎تان دلبازتر نشان داده شود و با استفاده از پنجره­‎های بزرگ نور بیشتری به خانه ‎­تان خواهد تابید. همچنین ترکیب رنگ هم در بزرگ‎تر نشان دادن خانه‌تان تأثیر زیادی دارد. اگر خانه‌ای خریداری کرده‎اید که بیشتر کردن ارتفاع سقف برای‌تان ممکن نیست، حتما از ترکیب رنگ‎­های روشن برای خانه‎تان استفاده کنید، ضمن اینکه با اضافه‌کردن رنگ تیره به بخش‌هایی از خانه می‎­توانید به آن عمق بدهید و فضای جذاب‌تر و دلنشین‌تری را برای خود ایجاد کنید. اما اگر طرف‎دار خانه‎هایی با فضای گرم و شاد هستید، رنگ سیاه و سفید این فضا را ایجاد نمی‌کند، البته طراحان برای همین هم راهکار ارائه داده‌اند، به این شکل که اگر مبلمانی که استفاده می کنید، ترکیب رنگ شاد و گرم داشته باشد، تعادلی از آرامش، معنا و گرما برای‌تان ایجاد خواهد شد.

مجله دلتا، برای‎­تان گزارشی تصویری تهیه کرده است که در این ویدیو با ایده‌هایی برای بزرگتر نشان دادن فضا و ایجاد فضایی با نشاط‎تر آشنا می‌شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…