۶ راهکار برای داشتن خانه‎ای منظم

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه

برای داشتن خانه‎ای منظم و زیبا باید از تمام فضاهای موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. با بکارگیری شیوه‎های نظم دهی، تمام نقاط خانه حتی اتاق‎هایتان بسیار زیبا و مرتب دیده خواهند شد و دیگر از مشکل کمبود فضا رنج نخواهید برد. شیوه‎های مدیریت فضاهای خالی به شما کمک می‎کند که با ایده‎هایی بسیار کوچک اما خلاقانه، بتوانید از تمام قسمت‎های آپارتمان خود استفاده کنید.

 به همین منظور در گزارش امروز مجله دلتا قصد داریم تا با ارائه راهکارهایی کوچک شما را در داشتن خانه‎ای مرتب همراهی کنیم.

۱.میله‎ها و رگال لباس

این میله‎های باریک و کشویی در واقع کاری بیشتر از قد و قواره‎ی خود انجام می‎دهند. شما می‎توانید با نصب این میله‎های نازک و کوچک در قسمتی از کنج دیوار یک کمد لباس کوچک و جمع و جور برای خودتان درست کنید.

6 قدم برای داشتن خانه‎ای منظم

۲.مبل‎های چندکاره

مبل‎های چندکاره وسیله‎های کاربردی هستند که در تمام خانه‎ها مخصوصا آپارتمان‎هایی با متراژ کم به درد می‎خورند. این مبل‎ها همزمان می‎توانند کلی کار انجام دهند،  و به عنوان تخت خواب، یا حتی محفظه‎ای برای نگه داری برخی اشیاء کوچک بکار روند، پس سعی کنید مبلمانی را انتخاب کنید که می‎توانند هم زمان بسیاری از نیازهای شما را رفع کنند.

دکوراسیون منزل

۳.نگهدارنده‎ها و آویزها

نگهدارنده‎ها و آویزهای ایستاده و بلند ظاهر زیبایی ندارند و ممکن است مانع دید درست در اتاق شوند. اما برای آویزان کردن وسیله‎هایی مانند کیف می‎توانید با انتخاب آویزهای کوتاه یا کاورهای داخل کمد، هم کاربری و هم زیبایی اتاقتان را تضمین کنید. حتی اگر مایل باشید می‎توانید با نصب آینه در اطراف این آویزها از محیط‎های تنگ و کوچک خود فضایی روشن و زیبا درست کنید.

خانه منظم

۴.جعبه‎های شفاف

برای اینکه بتوانید اشیاء و وسیله‎هایتان را به راحتی پیدا کنید می‎توانید از جعبه‎های شفاف یا نیمه شفاف استفاده کنید. به خصوص برای نظم دهی به وسایل داخل کمدتان می‎توانید از این شیوه بهره بگیرید. با استفاده از این جعبه‎ها هر چیزی جای مشخصی دارد که به راحتی می‎توانید آن را پیدا کنید.

دکوراسیون آپارتمان

۵.قفسه‎های روباز و کمدها

کمدهای قدی موجود در سرویس‎های بهداشتی را به شکل زیباتری مورد استفاده قرار دهید. برای مرتب‎تر دیده شدن این کمد‎ها از اشیاء تزئینی و رنگهای هم خانواده‎ی این کمدها می‎توانید استفاده کنید.

دکوراسیون مرتب خانه

۶.گوشه‎های پرت و بد قواره

ازاین گوشه‎ها در خانه به علت کم متراژ یا نافرم بودنشان می‎توانید با گذاشتن جعبه‎ها یا وصل کردن طبقات کوچک بهره مند شوید.

دکوراسیون خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…