کوچک متراژ‎ها، معضل تازه بازار مسکن

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوچک متراژ‎ها، معضل تازه بازار مسکن گزارش شده است .
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران با بیان این مطلب گفت: هم اکنون ساخت واحدهای مسکونی  کوچک‎متراژ برای متقاضیان متوسط و ضعیف جامعه نایاب شده و این مسئله مشکلات این قشر را چندین برابر کرده است.

کوچک‎متراژ ها ، معضل تازه بازار مسکن

به گزارش مجله دلتا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، ایرج رهبر افزود: بسیاری از اجاره‎نشین‎ها برای اجاره به واحد های کوچک متراژ نیازمندند که متأسفانه به سبب طراحی نادرست در طرح تفصیلی، این افراد با مشکل  روبه رو شده اند.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران با اشاره به اینکه بسیاری از واحدهای خالی در تهران مربوط به واحدهای مسکونی لوکس است، تصریح کرد: دولت باید عزم خود را برای تولید واحدهای مسکونی متراژ کوچک و متوسط به کار گیرد.

رهبر با بیان اینکه اوضاع کنونی بازار مسکن باعث شده که متقاضیان خرید و اجاره مسکن به حاشیه و حومه شهرها مهاجرت کنند، گفت: دولت در ۵ سال گذشته برنامه ریزی کرده بود که مسکن اجتماعی را برای متقاضیان طراحی کند اما این طرح فقط در حد حرف باقی ماند.

وی گفت : دولت باید بر بخش تولید مسکن تمرکز کند چراکه در نیمه دوم سال قیمت‌ها نه فقط کاهش نمی‌یابد، بلکه نوسان های ایجاد شده در بازارهای موازی بر قیمت مسکن نیز تأثیر خواهد گذاشت .

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران تاکید کرد: باید با افزایش توان خرید متقاضیان ، سرمایه‌ها را به بازار مسکن هدایت کرد تا مشکل تولید در این بخش برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…