مسکن، امن ترین بازار سرمایه‎گذاری است

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مسکن، امن ترین بازار سرمایه‎گذاری است. رئیس اتحادیه املاک تهران با بیان این مطلب همچنین گفت :اجاره‎بها و رهن خانه به نسبت رشد قیمت ملک در کشور افزایش نداشته است.

به گزارش مجله دلتا به نقل از خبرآنلاین، مصطفی قلی خسروی در باره بازار رهن‎و‎اجاره‎ خانه در نیمه نخست امسال به ویژه تابستان۹۷ گفت: میزان رهن و اجاره تابع قیمت ملک است و تعدادی از شهروندان وقتی با افزایش قیمت‌ها رو به رو می‌شوند به شهرستان‌ها و شهرک‌های اقماری اطراف تهران و شهرهای بزرگ کوچ می‌کنند که طبیعی است.

مسکن، امن ترین بازار سرمایه‎گذاری است

وی افزود:‌ مالکان می‎دانند  اگر بخواهند قیمت ملک را بالا ببرند مستاجران ممکن است یک‎ماه اجاره  را پرداخت کنند و در ماه‌های بعد از پرداخت اجاره بها سرباز زنند. بنابر این ، مالکان برای تخلیه ملک مجبورند چندماه وقت بگذارند  در نتیجه بیشتر مالکان معمولا با نرخ اجاره‎بهای مناسب ملکشان را اجاره می‌دهند.

رئیس کمیسیون تخصصی املاک کشور درباره طرح ارائه شده برخی مسوولان و کارشناسان برای بستن قراردادهای دوساله با مستاجران گفت: این طرح که قرار است به مجلس برود حتما” با مخالفت نمایندگان و اعضای شورای نگهبان رو به رو خواهد شد زیرا از آنجا که در اسلام مالکیت محترم  است،  نمی‌شود به مالکان دستور داد که با مستاجران قرارداد ۲ یا ۳ ساله ببندند.

وی تصریح کرد: به جای اجرای این طرح‌ها باید ساخت و ساز را افزایش داد و میان عرضه و تقاضا تعادل و توازن ایجاد و در نهایت صنعت اجاره را فعال کرد. او گفت: مسئولان بخش مسکن باید راهکارهایی برای تثبیت قیمت‌ها  ارائه دهند و امید می‎رود که قیمت‌ها در نیمه دوم امسال تثبیت شود.

مصطفی قلی خسروی، سرمایه‎گذاری در بخش مسکن را بسیار امن دانست و گفت :مردم متوجه شده‌اند که امن‌ترین بازار سرمایه‌گذاری مسکن و ملک است زیرا خرید و فروش ملک خطری ندارد  و با توجه  به شرایط کنونی طبیعی است که سرمایه‌ها به سمت مسکن روانه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…